Ny net- og mobilbank

Du har fået ny privat mobil- og netbank i Sparekassen Kronjylland. I løbet af maj og juni bliver adgangen til gammel mobilbank lukket for alle privatkunder.  Det sker i etaper og derfor ikke for alle på én gang. Hvis du ikke allerede bruger den nye mobilbank, bør du derfor gøre det.

Når din adgang er lukket, bliver du mødt af en fejlmelding, hvis du forsøger at logge på den gamle mobilbank. Du skal i stedet hente den nye mobilbank-app.

Forbedringer og nye funktioner i ny net- og mobilbank:

  • Let adgang til de mest benyttede funktioner
  • Du kan scanne og betale dine regninger (funktionen er på trapperne)
  • Du kan få oplyst din PIN-kode, hvis du har glemt den
  • Oversigt over dine eventuelle konti i andre pengeinstitutter
  • Endnu større sikkerhed
  • Virksomhedernes logoer bliver vist ved transaktioner
  • Mere stabil drift

Her kommer du i gang:

Log på ny netbank:

Netbank

Download ny mobilbank:

Google Play

App Store

På din smartphone kan du også vælge at søge efter 'SparKron Mobilbank' i en af de to app-butikker. Den nye mobilbank er den med det mindste krone-logo.

Brug for hjælp til at komme på ny mobil- eller netbank? 

Vores hotline sidder klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00.

Vi håber, at du bliver glad for din nye mobil- og netbank. Vi har arbejdet på den længe og har haft kunder til at komme med input undervejs for at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.

Selvom mange funktioner er meget intuitive og ligner dem, du allerede kender, er vi klar over, at alt nyt kræver tilvænning. Vi håber derfor på din tålmodighed, når du prøver det af de første gange.

Se hvordan ny net- og mobilbank virker 

Netbank

Mobilbank

MitID app

MitID

Opdatering af MitID appen: Sådan skal du godkende fremover

Tirsdag 6. juni udkommer en opdatering af MitID appen. Opdateringen skal mindske risikoen for svindel og samtidig gøre det nemmere for dig at godkende med MitID fra din mobiltelefon.

Lån hus

Årsopgørelse

Måske er din årsopgørelse forkert

Både nogle af vores og andre bankers kunder kan opleve fejl i årsopgørelsen for 2022 fra SKAT - eller forsinkelse af den. Det drejer sig særligt om et antal investeringskunder og nogle af de kunder, der har indfriet/oprettet realkreditlån i 2022.

Familie produkter

Nyt om Sparekassen

Renteændring

1. juni sætter vi renten op på flere af vores indlånsprodukter for private, ligesom vi opretter en ny opsparingsmulighed for SparKron Garanter. Samtidig hæver vi renten på udlån.

Kundedag i Djurs Sommerland

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 24. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.