Vilkår, betingelser og håndtering af personoplysninger

Sparekassen Kronjylland indsamler og behandler oplysninger om dig for at kunne tilbyde dig en kvalificeret rådgivning og et udbud af finansielle tjenesteydelser. 

Du kan nedenfor se vilkårene for vores behandling af dine personoplysninger. Sparekassen Kronjylland er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, der fremgår af disse vilkår. Vilkårene beskriver, hvordan og hvorfor Sparekassen Kronjylland behandler dine personoplysninger.

Vilkår, betingelser og håndtering af personlige oplysninger

Se mere om regler, politikker og forretningsbetingelser

I kassen med links finder du links til en række forskellige aspekter af forholdet mellem dig som kunder og Sparekassen Kronjylland; der er blandet andet en liste over vores samarbejdspartnere, vores vedtægter, politikker og forretningsbetingelser. 

 

Som en del af Garant-millionen har Sparekassen Kronjylland uddelt 300.000 kr. til 10 fællesskaber, der alle er med til at inkludere og rumme mange forskellige mennesker.

Garant-millionen

Sparekassen Kronjylland støtter fællesskaber med 300.000 kroner

Dans, sang, teater, sport, spil, samvær og oplevelser. Gode fællesskaber findes i mange former, men fælles for dem er, at de øger menneskers trivsel og livskvalitet. Derfor har Sparekassen Kronjylland sat fokus på fællesskaber ved den første uddeling fra Garant-millionen, og det er nu kommet 10 fællesskaber til gavn.

Få ro i maven med et økonomisk overblik

Rådgivning

Kan du få pengene til at slå til?

Hvis energikrisen og de stigende priser udfordrer din økonomi for meget, så tag fat i din rådgiver. Så kan I sammen kigge på, hvad der skal til for, at du og din familie har råd til hverdagen, mens vinteren raser. Måske er den rette løsning for dig at sætte dit lån i Sparekassen på pause eller få et tjek af økonomien.

Nyheder

Ny opsparingskonto med renter

Nu kan du som privatkunde få en opsparingskonto, der giver positive renter - hvis du har din NemKonto hos os.

Undgå svindel

Digital sikkerhed

Sådan undgår du svindel og identitetstyveri

Vi, andre banker og offentlige myndigheder spørger aldrig om dine personlige oplysninger over mail, SMS eller opkald. Bliv klogere på, hvordan du undgår svindel og identitetstyveri - og passer på dine personlige oplysninger.