Læs også

Sparekassen Kronjylland har doneret 107.600 kr. til en mobil skatepark i Randers.

Garant-millionen

Skatepark på hjul ruller ud i hele kommunen

Ny mobil skatepark skal engagere unge uden for foreningslivet i hele Randers Kommune. Ikke alle unge tænder på idéen om træning hver mandag og torsdag og kamp i weekenden. Derfor har Randers Ungdomsskole fået et nyt fleksibelt redskab til at nå de unge, der ikke føler sig hjemme i det klassiske foreningsliv med sport som fodbold, håndbold eller gymnastik: En mobil skatepark.

Plant et træ

Nyt skov- og naturområde

435.000 træer plantes i Bjerlev Krone

Der har været fuld knald på træplantningen på det seneste i vores nye skov- og naturområde øst for Givskud. Med hjælp fra 86 elever fra 3. og 4. klasser fra Firkløverskolen i Give og Givskud, har Dalgas nu snart plantet 435.000 træer i det nye Bjerlev Krone.

1000-kronesedler

Kontanter

Indbetaling af kontanter i automater

I de fleste KONTANTEN pengeautomater kan du gratis indsætte danske kroner. Du kan indsætte op til 15.000 kroner om måneden.

Elbillån

Elbil

Trods boom i elbiler: Unge forventer at købe benzin- eller dieselbil

60 % af danskerne over 30 år forventer, at deres næste bil skal være en elbil. Hos de unge mellem 18 og 29 år er det under 30 %. Læs vores bud på, hvorfor de unge går mod strømmen - og læs om fordele og ulemper ved elbilen.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør