Læs også

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2024: Godt første halvår

Sparekassen har haft et godt første halvår af 2024. Halvårsregnskabet byder både på et godt resultat og understreger en fortsat stærk vækst. I første halvår har Sparekassen fået mere end 3.000 flere kunder.

Sparekassen lokal

Repræsentantskabsvalg 2024

Få indflydelse - bliv kandidat til repræsentantskabet

Sparekassen Kronjylland er en garantsparekasse og dermed en selvejende institution. Det giver os en særlig mulighed for at prioritere nærheden til vores kunder, og derfor er det naturligt, at det er repræsentanter blandt vores mest loyale kunder, der udgør vores øverste myndighed, repræsentantskabet.

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Sparekassen Kronjylland har købt ca. 170 hektar landbrugsjord, som fremover skal gøre en forskel for både klima og natur. Med tiden bliver der også mulighed for gode naturoplevelser.

Kom i Djurs Sommerland til rabatpris!

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Lørdag 21. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør