GPTW

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretiserer dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling, at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Aktuelt lige nu

Pension opsparing

Nyheder

Har du opdateret din pensionsopsparing?

Med en god pensionsordning sparer du op til fremtiden som pensionist og sikrer nutiden med forsikringer.

Tilmeld dig vores nyhedsmails

Nyheder

Tilmeld dig vores nyhedsmails

Tilmeld dig vores nyhedsmails og få blandt andet besked om arrangementer, indblik i tendenser på finansmarkedet og nyt om Sparekassen.

Bolig forberedelse

Nyheder

Sikker nethandel med personlig kode eller NemID

Nu skal du godkende internethandler med en personlig kode eller som alternativ vælge at godkende med dit NemID.

Sparekassen historie

nyheder

Nyt repræsentantskab valgt

Valget til repræsentantskabet er netop afgjort, og af de 50 pladser er der 21 nyvalgte medlemmer af repræsentantskabet

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør

Bliv kunde - det er nemt, hurtigt og gratis

Skriv også til os, hvis du har andre spørgsmål og kommentarer.