1000-kronesedler

Kontanter

Farvel til 1.000-kronesedler og gamle seddelserier

1.000-kronesedlen og seddelserier til og med 1997 udgår. Det gør de 31. maj 2025 – i stedet er en ny seddelserie på vej de kommende år. Du har god tid til både at bruge de ældre sedler til betaling - og til at indløse dem.

Tilfredshed

Nyheder

Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse privatkunder

EPSI står bag den undersøgelse, der bredt bliver regnet som den mest valide, når det kommer til at måle kundetilfredshed. De har netop offentliggjort deres seneste undersøgelse af kundetilfredsheden i den finansielle sektor, og her ligger Sparekassen Kronjylland helt i top hos privatkunderne.

Sparekassen Kronjylland åbner ny afdeling

Nyt om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland åbner afdeling i Vejle

Sparekassen Kronjylland har over de seneste år åbnet 13 nye afdelinger rundt i landet, og nu bliver et stort ønske opfyldt, når garantsparekassen kan åbne i Vejle.

Tilfreds

Nyheder

Undersøgelse fra EPSI og Sparekassen Kronjylland

Vi gennemfører i samarbejde med analysebureauet EPSI en undersøgelse af vores kunders tilfredshed med os. Er du kunde i Sparekassen kan du derfor ske at få en mail fra EPSI med en invitation til at deltage i undersøgelsen.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør