Job i Sparekassen Kronjylland

At være medarbejder

Mød Isabella Nørmark Kappel, kundemedarbejder i Slagelse

Mød Niklas Præstegaard, afdelingsdirektør i Køge

Mød Jeanette Lee Barfoed, kunderådgiver erhverv og privat i Køge

Er du ny kollega i Kronjylland, deltager du i et omfattende onboarding program, som vi kalder "Dine første 100 dage". Programmet hjælper dig til hurtigt at lykkes i jobbet - både fagligt og i de nye relationer.

At være leder

Mød Chris Johansen, souschef i Odder

At være under uddannelse

Mød Martin Rygaard, tidligere trainee og nu kunderådgiver i Aarhus City

Camilla, Jonas, Christoffer og André fortæller om, hvorfor de valgte Sparekassen

Bliv en af vores unge

Hvem er Sparekassen Kronjylland

Vi har fire løfter til vores kunder - det er sådan vi møder vores kunder

I Sparekassen Kronjylland er vi ikke som de andre - vi er der, hvor du er

Kultur

Hos Sparekassen Kronjylland bliver du en del af en forretningsorienteret familiekultur, hvor vi skaber resultater som et team. Vi er hjælpsomme, samarbejder og kærer os om hinanden, hvilket giver høj arbejdsglæde og plads til høje ambitioner både hos den enkelte og i fællesskabet. Som medarbejder bliver du en del af en kultur, der sætter en ære i at give kunderne den bedste rådgivning og de produkter, de har brug for. Vi er her for kundernes skyld og holder, hvad vi lover. Den tillid er nødvendig for at drive en sparekasse i balance mellem en sund forretning, lokal ansvarlighed og en fantastisk arbejdsplads.

Job stilling

Værdier


Sparekassen Kronjylland er båret af fire grundlæggende værdier, som styrer vores handlinger, gør os unikke og differentierer os fra konkurrenterne:

Kundefokuseret
Gennem vores adfærd lever vi op til vores kundeløfter: du får økonomisk tryghed, du får hurtig svar, du får flere muligheder, du hører fra os, og du får nemt fat i os.

Imødekommende
Vi er lyttende, anerkendende og respektfulde i vores møde med andre mennesker og styrker derved relationen.

Kompetent
Vi sikrer høj kvalitet ved at være dygtige og gøre os umage med høje sociale og faglige kompetencer.

Ordentlig
Vi er troværdige, fordi vi altid opfører os ordentligt og efterlever høje etiske standarder både for vores arbejde og i vores relationer til andre. 


Sådan er vi

Som medarbejder i Sparekassen bliver du en del af noget, der giver mening. Du bliver del af et miljø og en kultur, som arbejder på at give kunderne den bedste rådgivning og de produkter, de har brug for. Hverken mere eller mindre. Vi er her nemlig for kundernes skyld. Derfor holder vi også, hvad vi lover. Den tillid er nødvendig for at drive en Sparekasse i balance mellem en sund forretning, lokal ansvarlighed og en fantastisk arbejdsplads. Samtidig bliver du del af en ambitiøs organisation, hvor vi hele tiden arbejder på at udvikle os og blive bedre. Det gælder den enkelte medarbejder og det gælder for hele organisationen.

Karriere studie

Kundeløfter

Vi tror på, at den personlige rådgivning gør en forskel. Derfor skal vi sikre, at vores kunder altid får en god oplevelse, når de er i kontakt med os. Det gør vi gennem fire løfter, som samtidig fortæller vores kunder, hvad de kan forvente af os.

Som medarbejder skal man selvfølgelig ønske at leve op til løfterne – også over for sine kolleger. Det er nemlig de samme løfter, vi giver hinanden som medarbejdere i Sparekassen, og som skal gøre, at vi sammen når i mål. Målet er at være det pengeinstitut med de meste tilfredse kunder og samtidig de mest tilfredse medarbejdere.

LinkedIn_følg

Følg os på LinkedIn

Følg os