Styr din saldo og beskeder fra Sparekassen med sms eller mail

Tilmeld dig Beskedservice - så kan du få en sms eller mail, når lønnen går ind, hvis der er mindre end for eksempel 1.000 kroner på kontoen, hvis du kommer til at lave overtræk, eller Sparekassen sender dig beskeder via netbank.

Du kan modtage besked, i de situationer du ønsker, og du kan ændre eller slette din beskedaftale eller se detaljerne for den i in netbank. Du kan for eksempel vælge at få en mail eller sms med oplysninger om:

  • Besked om, at Sparekassen har sendt dig en besked via din netbank
  • Saldo (fx hver den 1. i måneden)
  • Saldo under et selvvalgt beløb - fx under 1.000 kroner
  • Udbetalinger eller indbetalinger større end fx 5.000 kroner
  • Besked om ubetalte elektroniske indbetalingskort
  • Besked om betalinger, som ikke er gennemført 

Du kan tilmelde dig Beskedservice i netbank. Hvis du ikke har netbank, kan du bestille netbank hos din rådgiver.

Spørgsmål og svar om Beskedservice

Hvordan tilmelder jeg mig Beskedservice - eller ændrer mine ønsker?

Det gør du nemt i netbank. Vi har lavet en trin-for-trin vejledning - den finder du under Netbank her.

Har du ikke netbank, kan du få din kunderådgiver til at oprette en netbankaftale til dig.

Hvad er prisen for at benytte Beskedservice?

Beskeder vedrørende overførsler eller saldo på din konto koster 1 krone pr. mail eller SMS.
Sms eller mail om, at du har modtaget en besked i din netbank, er gratis at modtage.

Kan jeg afmelde Beskedservice?

Du kan til enhver tid afmelde Beskedservice, hvis du ønsker det.

Hvor tit kan jeg modtage besked i Beskedservice?

Du vælger selv, hvor tit du ønsker at modtage beskeder i Beskedservice. Du kan for eksempel vælge daglig besked eller en gang om måneden.

Hvordan modtager jeg beskeder i Beskedservice?

I netbank vælger du, om du vil modtage besked via mail eller SMS.

Aktuelt lige nu

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Årsregnskab 2020

- Det er meget positivt, at vi selv i så specielt et år som 2020 kan skabe et godt økonomisk resultat og ikke mindst fastholde en høj kunde- og medarbejdertilfredshed, fortæller adm. direktør Klaus Skjødt.

COVID-19

Vi passer på dig - og på hinanden

Vi har valgt at lukke dørene til vores afdelinger. Hvis du har brug for vores hjælp, så ring endelig til os - så kan vi sammen aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Bolig drømme

Nyheder

Er du klar til det første boligkøb?

Trods coronakrise er der aldrig før blevet solgt så mange enfamilieshuse, som der gør nu. Med forår lige om hjørnet går du måske også med boligplaner og drømme om at bygge rede?

Bolig forberedelse

Nyheder

Ny godkendelse af nethandel: Dit kort skal være tilmeldt 3D Secure

Nu skal du godkende internethandler med en personlig kode eller som alternativ vælge at godkende med din NemID app.