Online og personlig rådgivning

KRON er Sparekassen Kronjyllands digitale afdeling. Afdelingen står på skuldrene af Sparekassen Kronjyllands stærke værdisæt, store troværdighed og troen på værdien af den personlige rådgivning. Derfor tilbyder vi dig noget, du ikke møder mange andre steder: En personlig og kompetent rådgivning, som du kender den fra den mere traditionelle bank kombineret med en fleksibel online løsning, hvor du kan tilgå et møde, hvor du ønsker det, når du ønsker det. KRON tilbyder nemlig rådgivning uden for normal åbningstid og med mulighed for at booke møde med kun en times varsel.

Hvis du går op i troværdighed, personlig rådgivning, convenience og hastighed, så er KRON det rette valg for dig.

FAQ

Hvad vil det sige, at jeg kan få personlig og digital rådgivning?

Det betyder, at møderne altid bliver afholdt online, men at du får din egen personlige rådgiver. Du får dermed en fleksibel bank, men med den samme kompetente og personlige rådgivning, som du kender fra en traditionel bank.

Det gør samtidig, at du får en rådgiver, der kommer til at kende dig og din økonomi - og som derfor hurtigt kan hjælpe dig med alle sider af din økonomi. Hos KRON er du ikke bare et nummer i rækken - du har en personlig rådgiver, der oprigtigt ønsker at hjælpe dig med stort og småt i din økonomi. 

Hvad betyder det, at KRON har åbent uden for normal åbningstid?

Det betyder, at du kan holde møde med din personlige rådgiver, når det passer dig. Det kan være klokken 20 en hverdagsaften eller en eftermiddag i weekenden. Vi har nemlig en stor forståelse for, at dit familie-, arbejds- og fritidsliv skal gå op. Din tid er vigtig og sparsom, og vi ønsker derfor at være tilgængelige, når DU har tid. 

Hvor hurtigt kan jeg booke et møde?
Hos KRON kan du booke møde med en rådgiver med kun en times varsel. Du kan booke møde direkte i rådgiverens kalender her.

Mød menneskerne bag KRON

Skriv til KRON

Skriv til os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Læs også

Familie i køkken

Betaling

Nye betalingsanbefalinger til borgere og virksomheder

Nationalbanken har offentliggjort en opdatering af sine anbefalinger til borgere og erhvervsdrivende inden for betalinger. Anbefalingerne har fokus på offline-funktionen i betalingskort, betaling via kontooverførsler, og at man som borger har forskellige kort og kontanter til rådighed.

Garant-millionen

Garant-millionen støtter kampen mod spilafhængighed

En halv million danskere har et problematisk forhold til spil – mere end 30.000 har alvorlige spilleproblemer. Vi ser, hvordan ludomani rammer både den enkeltes økonomi og hele familien. Derfor støtter Garant-millionen nu tiltag, der bidrager til at bekæmpe spilafhængighed.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Vi øger trygheden ved Apple Pay og Google Pay

Konti

Erhverv får udskiftet Dankort og Visa/Dankort

På lige fod med øvrige pengeinstitutter skal vi udskifte vores erhvervskunders Dankort og Visa/Dankort med et andet kort. Er du erhvervskunde med et af de nævnte kort, skal du derfor benytte det nye kort fra oktober.