Et digitalt banktilbud - hvad betyder det for mig?

I Sparekassen Kronjyllands digitale banktilbud KRON får du en personlig rådgiver, som du udelukkende møder online. KRON er måske noget for dig, hvis du ønsker et alternativ til Sparekassens fysiske afdelinger og udover den personlige relation går op i convenience og hastighed.

Book et møde


Mød menneskerne bag KRON

”For mig er tillid og den personlige relation nøglen til et godt samarbejde mellem bank og kunde. Derudover skal vi som bank have respekt for kundernes tid. Jeg er derfor meget stolt over, at vi i KRON kan tilbyde møder, når og hvor du som kunde ønsker det.”

Jesper Lund Sørensen

Afdelingsdirektør

Telefon: 87 62 37 40

Mobil: 24 61 91 73

jls@sparkron.dk

Book et møde med Jesper

”Når jeg har haft møde med kunderne, så vil jeg selvfølgelig rigtig gerne have, at de går herfra med en oplevelse af, at vi har spillet deres økonomi bedst muligt.

Stine Olsen Andersen

Kunderådgiver

Telefon: 87 62 37 44

soa@sparkron.dk

Book et møde med Stine

”Vi har tid, når du har tid. Du kan eksempelvis sidde derhjemme torsdag aften klokken 19.00 og holde møde med os dér.”

René Lind

Kunderådgiver

Telefon: 87 62 37 46

reli@sparkron.dk

Book et møde med René

”Det sparer tid for dig som kunde, at du bare kan åbne computeren derhjemme og holde møde med os. Nemmere bliver det ikke.”

Nicolai Jensen

Kunderådgiver

Telefon: 87 62 37 43

nje@sparkron.dk

Book et møde med Nicolai

”Hos KRON får du en personlig rådgiver - bare online. Det betyder, at du får kompetent rådgivning, som du kender det fra en traditionel bank - bare på en mere fleksibel måde.”

Kasper Steendahl

Kunderådgiver

Telefon: 87 62 37 41

kst@sparkron.dk

Book et møde med Kasper

”Det vigtigste for mig er ubetinget den gensidige tillid og respekt, der skal være mellem kunde og rådgiver.”

Danny S. Jespersen

Kunderådgiver

Telefon: 87 62 37 42

djes@sparkron.dk

Book et møde med Danny