Styr din saldo og beskeder fra Sparekassen med sms eller mail

Tilmeld dig Beskedservice - så kan du få en sms eller mail, når lønnen går ind, hvis der er mindre end for eksempel 1.000 kroner på kontoen, hvis du kommer til at lave overtræk, eller Sparekassen sender dig beskeder via netbank.

Du kan modtage besked, i de situationer du ønsker, og du kan ændre eller slette din beskedaftale eller se detaljerne for den i din netbank. Du kan for eksempel vælge at få en mail eller sms med oplysninger om:

  • Besked om, at Sparekassen har sendt dig en besked via din netbank
  • Saldo (fx hver den 1. i måneden)
  • Saldo under et selvvalgt beløb - fx under 1.000 kroner
  • Udbetalinger eller indbetalinger større end fx 5.000 kroner
  • Besked om ubetalte elektroniske indbetalingskort
  • Besked om betalinger, som ikke er gennemført 

Du kan tilmelde dig Beskedservice i netbank. Hvis du ikke har netbank, kan du bestille netbank hos din rådgiver.

Spørgsmål og svar om Beskedservice

Hvordan tilmelder jeg mig Beskedservice - eller ændrer mine ønsker?

Det gør du nemt i netbank. Vi har lavet en trin-for-trin vejledning - den finder du under Netbank her.

Har du ikke netbank, kan du få din kunderådgiver til at oprette en netbankaftale til dig.

Hvad er prisen for at benytte Beskedservice?

Beskeder vedrørende overførsler eller saldo på din konto koster 1 krone pr. mail eller SMS.
Sms eller mail om, at du har modtaget en besked i din netbank, er gratis at modtage.

Kan jeg afmelde Beskedservice?

Du kan til enhver tid afmelde Beskedservice, hvis du ønsker det.

Hvor tit kan jeg modtage besked i Beskedservice?

Du vælger selv, hvor tit du ønsker at modtage beskeder i Beskedservice. Du kan for eksempel vælge daglig besked eller en gang om måneden.

Hvordan modtager jeg beskeder i Beskedservice?

I netbank vælger du, om du vil modtage besked via mail eller SMS.

Læs også

Familie i køkken

Betaling

Nye betalingsanbefalinger til borgere og virksomheder

Nationalbanken har offentliggjort en opdatering af sine anbefalinger til borgere og erhvervsdrivende inden for betalinger. Anbefalingerne har fokus på offline-funktionen i betalingskort, betaling via kontooverførsler, og at man som borger har forskellige kort og kontanter til rådighed.

Garant-millionen

Garant-millionen støtter kampen mod spilafhængighed

En halv million danskere har et problematisk forhold til spil – mere end 30.000 har alvorlige spilleproblemer. Vi ser, hvordan ludomani rammer både den enkeltes økonomi og hele familien. Derfor støtter Garant-millionen nu tiltag, der bidrager til at bekæmpe spilafhængighed.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Vi øger trygheden ved Apple Pay og Google Pay

Konti

Erhverv får udskiftet Dankort og Visa/Dankort

På lige fod med øvrige pengeinstitutter skal vi udskifte vores erhvervskunders Dankort og Visa/Dankort med et andet kort. Er du erhvervskunde med et af de nævnte kort, skal du derfor benytte det nye kort fra oktober.