Online & personlig rådgivning
KRON er Sparekassen Kronjyllands nye digitale afdeling. Afdelingen står på skuldrene af Sparekassen Kronjyllands stærke værdisæt, store troværdighed og troen på værdien af den personlige rådgivning. Derfor tilbyder vi dig noget, du ikke møder mange andre steder: En personlig og kompetent rådgivning, som du kender den fra den mere traditionelle bank kombineret med en fleksibel online løsning, hvor du kan tilgå et møde, hvor du ønsker det, når du ønsker det. KRON tilbyder nemlig rådgivning uden for normal åbningstid og med mulighed for at booke møde med kun en times varsel.
Hvis du går op i troværdighed, personlig rådgivning, convenience og hastighed, så er KRON det rette valg for dig.
FAQ
Hvad vil det sige, at jeg kan få personlig og digital rådgivning?
Det betyder, at møderne altid bliver afholdt online, men at du får din egen personlige rådgiver. Du får dermed en fleksibel bank, men med den samme kompetente og personlige rådgivning, som du kender fra en traditionel bank.
Det gør samtidig, at du får en rådgiver, der kommer til at kende dig og din økonomi - og som derfor hurtigt kan hjælpe dig med alle sider af din økonomi. Hos KRON er du ikke bare et nummer i rækken - du har en personlig rådgiver, der oprigtigt ønsker at hjælpe dig med stort og småt i din økonomi.
Hvad betyder det, at KRON har åbent uden for normal åbningstid?
Det betyder, at du kan holde møde med din personlige rådgiver, når det passer dig. Det kan være klokken 20 en hverdagsaften eller en eftermiddag i weekenden. Vi har nemlig en stor forståelse for, at dit familie-, arbejds- og fritidsliv skal gå op. Din tid er vigtig og sparsom, og vi ønsker derfor at være tilgængelige, når DU har tid.