Online & personlig rådgivning

KRON er Sparekassen Kronjyllands nye digitale afdeling. Afdelingen står på skuldrene af Sparekassen Kronjyllands stærke værdisæt, store troværdighed og troen på værdien af den personlige rådgivning. Derfor tilbyder vi dig noget, du ikke møder mange andre steder: En personlig og kompetent rådgivning, som du kender den fra den mere traditionelle bank kombineret med en fleksibel online løsning, hvor du kan tilgå et møde, hvor du ønsker det, når du ønsker det. KRON tilbyder nemlig rådgivning uden for normal åbningstid og med mulighed for at booke møde med kun en times varsel.

Hvis du går op i troværdighed, personlig rådgivning, convenience og hastighed, så er KRON det rette valg for dig.

FAQ

Hvad vil det sige, at jeg kan få personlig og digital rådgivning?

Det betyder, at møderne altid bliver afholdt online, men at du får din egen personlige rådgiver. Du får dermed en fleksibel bank, men med den samme kompetente og personlige rådgivning, som du kender fra en traditionel bank.

Det gør samtidig, at du får en rådgiver, der kommer til at kende dig og din økonomi - og som derfor hurtigt kan hjælpe dig med alle sider af din økonomi. Hos KRON er du ikke bare et nummer i rækken - du har en personlig rådgiver, der oprigtigt ønsker at hjælpe dig med stort og småt i din økonomi. 

Hvad betyder det, at KRON har åbent uden for normal åbningstid?

Det betyder, at du kan holde møde med din personlige rådgiver, når det passer dig. Det kan være klokken 20 en hverdagsaften eller en eftermiddag i weekenden. Vi har nemlig en stor forståelse for, at dit familie-, arbejds- og fritidsliv skal gå op. Din tid er vigtig og sparsom, og vi ønsker derfor at være tilgængelige, når DU har tid. 

Hvor hurtigt kan jeg booke et møde?
Hos KRON kan du booke møde med en rådgiver med kun en times varsel. Du kan booke møde direkte i rådgiverens kalender her.

Mød menneskerne bag KRON

Skriv til KRON

Skriv til os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Læs også

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse kunder

Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. EPSI har netop offentliggjort deres nyeste undersøgelse af tilfredsheden blandt danske bankkunder, og mens der generelt er lav tilfredshed, er situationen en ganske anden i garantsparekassen Sparekassen Kronjylland.

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2024: Godt første halvår

Sparekassen har haft et godt første halvår af 2024. Halvårsregnskabet byder både på et godt resultat og understreger en fortsat stærk vækst. I første halvår har Sparekassen fået mere end 3.000 flere kunder.

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde

Sparekassen Kronjylland har købt ca. 170 hektar landbrugsjord, som fremover skal gøre en forskel for både klima og natur. Med tiden bliver der også mulighed for gode naturoplevelser.

Sparekassen lokal

Repræsentantskabsvalg 2024

Få indflydelse - bliv kandidat til repræsentantskabet

Sparekassen Kronjylland er en garantsparekasse og dermed en selvejende institution. Det giver os en særlig mulighed for at prioritere nærheden til vores kunder, og derfor er det naturligt, at det er repræsentanter blandt vores mest loyale kunder, der udgør vores øverste myndighed, repræsentantskabet.