Vi tror på, at den personlige rådgivning gør en forskel. Derfor skal vi sikre, at vores kunder altid får en god oplevelse, når de er i kontakt med os. Det gør vi gennem fire løfter, som samtidig fortæller vores kunder, hvad de kan forvente af os.
Som medarbejder skal man selvfølgelig ønske at leve op til løfterne – også over for sine kolleger. Det er nemlig de samme løfter, vi giver hinanden som medarbejdere i Sparekassen, og som skal gøre, at vi sammen når i mål. Målet er at være det pengeinstitut med de meste tilfredse kunder og samtidig de mest tilfredse medarbejdere.
Vi interesserer os for dig som det hele menneske, du er. Du har derfor mulighed for at flekse, så arbejdsliv og familieliv kan hænge sammen. Vi ønsker en kultur på arbejdspladsen, hvor vi ser hinanden i øjnene og siger godmorgen. Hvor vi interesserer os for hinanden og for, at alle trives.
Vi er ét fælles hold, hvor alle spiller hinanden gode og dækker ind for hinanden, når en kollega har brug for lidt ekstra hjælp. På den måde får vi en dejlig arbejdsplads − til vores, kundens og Sparekassens bedste.
Som medarbejder i Sparekassen bliver du en del af noget, der giver mening. Du bliver del af et miljø og en kultur, som arbejder på at give kunderne den bedste rådgivning og de produkter, de har brug for. Hverken mere eller mindre. Vi er her nemlig for kundernes skyld. Derfor holder vi også, hvad vi lover. Den tillid er nødvendig for at drive en Sparekasse i balance mellem en sund forretning, lokal ansvarlighed og en fantastisk arbejdsplads.
Samtidig bliver du del af en ambitiøs organisation, hvor vi hele tiden arbejder på at udvikle os og blive bedre. Det gælder den enkelte medarbejder og det gælder for hele organisationen.
In order to provide you with the best online experience this website uses cookies. Delete cookies
Når du bruger vores hjemmeside, accepterer du vores brug af cookies.