Sparekassen Kronjylland flag

Vi fjerner negative renter for privatkunder

Fra 15. august skal privatkunder og foreninger ikke betale negative renter for indlån i Sparekassen Kronjylland. I stedet bliver indlånsrenten 0 procent for alle privat- og foreningskunder. Det sker i forlængelse af den renteændring, som Den Europæiske Centralbank og Nationalbanken besluttede i sidste uge.

Fra 15. august bliver renten for erhvervskunder desuden hævet fra minus 0,95 procent til minus 0,45 procent, hvilket matcher den seneste ændring fra Nationalbanken.

De stigende renter i samfundet betyder også, at renterne på udlån kommer til at stige. Det vil dog først ske pr. 15. september. Alle kunder med udlån får en individuel besked om ændringerne i løbet af august.

Læs også

investering vækst

Konti

Fastrente Opsparing: Lås pengene, og få mere i rente

Fastrente Opsparing er for dig, der ønsker en særlig attraktiv rente af pengene på din opsparing mod at binde beløbet i 6 eller 12 måneder.

Kom i Djurs Sommerland til rabatpris!

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Lørdag 21. september inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.

Mobiltelefon

Digital sikkerhed

Pas på falske webshops

Vildt lave priser på mærkevarer? Tilmelding af dit betalingskort til Google eller Apple Pay i løbet af betalingen? Det er klare tegn på falske webshops - og dem bliver flere i øjeblikket forsøgt svindlet af.

ECB forventes at sænke renten 6. juni

Status med cheføkonomen

ECB sænker renten - og hvad så?

CHEFØKONOM: Det store spørgsmål er, hvad der kommer til at ske med renten efter juni? Spørger man det finansielle marked, så venter det, at den korte rente samlet set sættes ned med omtrent 1,5 procentpoint over de næste par år.