job_arbejdsplads

Amerikansk skulderklap til Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland modtog midt i marts en stor anerkendelse for sit høje kvalitetsniveau i betalinger til udlandet fra den amerikanske storbank JPMorgan Chase. Det skete i forbindelse med uddelingen af Best-In-Class MT103 STP-prisen (Straight Through Processing), som virksomheden siden 1997 har uddelt til sine samarbejdspartnere. Ved dette års award modtog Sparekassen Kronjylland en Elite Quality Recognition Award i kategorien MT103. MT103 indikerer, at det er en kunde-til-kunde betaling, mens STP angiver, at betalingen automatisk er gået igennem uden indgriben fra JPMorgan Chase.

Elite Quality Recognition Award gives kun til JPMorgan Chases samarbejdspartnere, der opnår en STP-rate, der er højre end 99 procent. Sparekassen har opnået en ekstraordinær STP-rate på 99,31 procent – en præstation, der vidner om et troværdigt pengeinstitut og en solid brancheaktør.

• I Sparekassen er vi meget stolte over sådan en anerkendelse fra den amerikanske storbank, da det vidner om, at vores Back Office afdeling leverer et flot stykke arbejde på internationalt niveau, som der bliver lagt mærke til ude i verden. Det er en flot blåstempling af det arbejde, der sikrer, at Sparekassens kunder kan handle med verden, fortæller Jacob Mørch Pedersen, der er funktionschef for Udland i Sparekassen Kronjyllands Back Office afdeling.

Aktuelt lige nu

Du får nemt fat i os

Vi passer på dig - og på hinanden

Dørene til Sparekassens afdelinger er igen åbne. Hvis du har brug for vores hjælp, så ring endelig til os - så kan vi sammen aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Bolig renovering

Tid til at energiforbedre boligen?

Hvis du energirenoverer din bolig, kan du både opnå lavere udgifter til varme og strøm og et bedre indeklima.

Pension forsikring

Rente af garantkapital er sat ind på garanternes afkastkonti

Om aftenen torsdag 8. april fik du, der er garant i Sparekassen indsat 2,5 procent i rente af din garantkapital for 2020. Renten et gået ind på din afkastkonto.

NemID_smartphone

Pas på svindlerne

Flere oplever at blive udsat for svindel - for eksempel ved at blive ringet op eller bedt om at betale ekstra fragt for en vare. Vær kritisk og del aldrig dine koder og NemID.