job_arbejdsplads

Amerikansk skulderklap til Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland modtog midt i marts en stor anerkendelse for sit høje kvalitetsniveau i betalinger til udlandet fra den amerikanske storbank JPMorgan Chase. Det skete i forbindelse med uddelingen af Best-In-Class MT103 STP-prisen (Straight Through Processing), som virksomheden siden 1997 har uddelt til sine samarbejdspartnere. Ved dette års award modtog Sparekassen Kronjylland en Elite Quality Recognition Award i kategorien MT103. MT103 indikerer, at det er en kunde-til-kunde betaling, mens STP angiver, at betalingen automatisk er gået igennem uden indgriben fra JPMorgan Chase.

Elite Quality Recognition Award gives kun til JPMorgan Chases samarbejdspartnere, der opnår en STP-rate, der er højre end 99 procent. Sparekassen har opnået en ekstraordinær STP-rate på 99,31 procent – en præstation, der vidner om et troværdigt pengeinstitut og en solid brancheaktør.

• I Sparekassen er vi meget stolte over sådan en anerkendelse fra den amerikanske storbank, da det vidner om, at vores Back Office afdeling leverer et flot stykke arbejde på internationalt niveau, som der bliver lagt mærke til ude i verden. Det er en flot blåstempling af det arbejde, der sikrer, at Sparekassens kunder kan handle med verden, fortæller Jacob Mørch Pedersen, der er funktionschef for Udland i Sparekassen Kronjyllands Back Office afdeling.

Aktuelt lige nu

Ses vi til familiedag i Djurs Sommerland?

Søndag 19. september inviterer Sparekassen Kronjylland i samarbejde med Sparinvest til familiedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv!

Mastercard af genbrugsplast

Som et skridt på vejen mod en mere bæredygtig udvikling bliver alle nye Mastercard Standard Debit-kort i Sparekassen Kronjylland nu fremstillet af genbrugsplast. Planen er, at andre korttyper følger trop.

På udkig efter sommerhus - og det billigste sommerhuslån?

Drømmer du om at tilbringe din næste ferie sammen med familien i eget sommerhus? Hos os er du sikret det billigste sommerhuslån.

betalingskort

Nethandel: Dit kort skal være tilmeldt 3D Secure

Når du handler online, skal dit betalingskort være tilmeldt sikkerhedsløsningen 3D Secure, for at du kan gennemføre din internethandel.