Kender du Årets Håndbold-ildsjæl?

Sparekassen ønsker - sammen med dig - at hylde dem, der gør en forskel for håndboldsporten i de lokale klubber.

Nomineringen kunne ske frem til 16. december 2018. Vi er netop ved at gennemgå kandidaterne.
Vi ønsker at hylde dem, som tager en ekstra tørn på frivillig basis og dermed er med til at gøre det værd at møde op til træning og sjovere at være en del af klubben.

Det gør vi ved at få spillere og håndboldentusiaster i hele landet til at nominere dem, de synes, gør det særligt godt i den lokale breddeklub (ikke eliteklubber og -hold). Det kan være forælderen, der altid kører børnene til kamp. Ham, der trofast får turneringsplanerne til at gå op. Hende, der trækker et læs med administrationen. Eller den frivillige træner, der gør noget helt unikt for klubben.

Blandt forslagene udvælger vi Årets Håndbold-ildsjæl, som modtager to billetter til en landskamp med det danske kvindelandshold i 2019. Derudover følger 5.000 kroner til et formål eller arrangement, der kan være med til at gøre en forskel i det lokale håndboldmiljø. Formålet bestemmes af Årets Håndbold-ildsjæl.

Blandt forslagene udvælger Sparekassen Kronjylland Årets Håndbold-ildsjæl, som kontaktes direkte, når vi har været i kontakt med den, der har nomineret. Vinderen offentliggøres på vores hjemmeside og sociale medier.