Nu passer klubben godt på boldene

Nyt fugtskab forlænger fjerboldenes levetid i SIF Badminton i Assentoft.

− Et fugtskab er nødvendigt for en klub af vores størrelse. Vi bruger mange fjerbolde hver dag, og for at de skal holde længst muligt, skal de opbevares ved den rigtige temperatur og fugt. Ellers bliver det simpelthen for dyrt med indkøb af nye bolde hele tiden, fortæller Hans Knudsen, der er formand for SIF Badminton Assentoft.

Han og resten af klubben glæder sig over, at klubben med hjælp fra Sparekassen Kronjyllands gavefond nu har fået et nyt fugtskab. Klubbens gamle skab var for utidssvarende, og det gjorde, at klubben ikke kunne opretholde den ønskede standard for boldene.

− I Sparekassen Kronjylland ved vi, hvor vigtigt det lokale foreningsliv er, og hvor vigtigt det er for klubberne at kunne tilbyde gode træningsfaciliteter. Samtidig har vi et mål om at gøre en positiv forskel der, hvor vores kunder er. Derfor har vi valgt med vores gavefond at støtte indkøbet af et nyt fugtskab til SIF Badminton. Vi er dermed med til at sikre kvaliteten af klubbens faciliteter og træning til gavn for alle de børn, unge og voksne, der benytter klubben, fortæller Ole Ditlev, der er afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Assentoft.