Nyt vindbanner til Vorbasse Tennisklub

Tennisklubben i Vorbasse er nu klædt på til at kunne skærme sine tennisspillere bedre mod vind og vejr. Sparekassen Kronjylland har nemlig støttet klubben med et nyt vindbanner.

− Sparekassen Kronjylland er kendt for at engagere sig i det lokale forenings- og klubliv, og det er utrolig vigtigt med sådan en opbakning, når man er en lille lokal klub som vores. Vi er meget taknemmelige for det nye vindbanner, som udover at optimere medlemmernes spil gerne skal være med til at sende et signal til omverdenen om, at hos os er faciliteterne bare i orden, fortæller formand for Vorbasse Tennisklub, Susanna Madsen.

Støtter et attraktivt fritidsliv i byen

Vorbasse Tennisklub har de seneste år kunnet fastholde et medlemstal på cirka 60 aktive medlemmer med en ligelig fordeling mellem de to køn.

− I Sparekassen Kronjylland sætter vi en ære i at være med til at gøre en forskel i de områder, hvor vi har vores kunder. Jeg ved, at tennisbanerne bliver brugt flittigt, og at klubben også har en del unge medlemmer. Derfor er jeg overbevist om, at vores støtte til klubben også er en støtte til hele byen. Det er nemlig vigtigt, at en by som Vorbasse har noget at byde på og kan tilbyde et attraktivt fritidsliv for både børn, unge og voksne. Det vil vi i Sparekassen Kronjylland gerne være med til at sikre, lyder det fra Dorte Askou Olsen, der er kunderådgiver i Vorbasse afdeling.