Gentofte Tennisklub får ny sponsor

Tennisklubben indgår aftale med Sparekassen Kronjylland, som skubber yderligere til klubbens ambitioner om at være en klub for både eliten og bredden.

Det er lykkedes Gentofte Tennisklub at indgå en sponsoraftale med Sparekassen Kronjylland i en tid, hvor mange idrætsklubber kæmper for at finde sponsorer.

− Tennisklubbens vision om at kombinere fællesskabet med kvalificeret træning, der udvikler spillerne på alle niveauer, tiltaler os meget, fortæller Mads Lustrup, der er afdelingsdirektør i Sparekassens 1,5 år gamle afdeling på Lyngby Hovedgade.

Et fællesskab i særklasse

− Klubben har stor fokus på gennem forskellige aktiviteter at dyrke fællesskabet blandt klubbens medlemmer. Klubben har et fantastisk setup og sammenhold, som vi ved, høster stor ros fra andre klubber. Netop det gode fællesskab er meget foreneligt med Sparekassens værdisæt, idet vi tror på det personlige, på relationerne og på ildsjælene. Vi glæder os derfor meget til at indgå i et nyt og spændende fællesskab med Gentofte Tennisklub, fortsætter Mads Lustrup.

De to parter har netop underskrevet en aftale, der indtil videre gælder til udgangen af 2017. En aftale, der gør Sparekassen Kronjylland til sponsor for hele klubben – altså både elite og bredde.

− I klubben er vi rigtig glade for den nye aftale, som vi ser som et godt supplement til vores øvrige sponsoraftaler. Sparekassen Kronjylland har stor erfaring som sponsor i både elite- og breddeklubber og er kendt for ikke bare at lægge en pose penge. De engagerer sig oprigtigt i de klubber, de samarbejder med. Derfor tror jeg også på, at vi sammen kan skabe endnu større værdi for både klubben og Sparekassen Kronjylland i Lyngby, fortæller klubbens formand, Poul Erik Francati.