Hovedsponsor i Mollerup Golf Club

Sparekassen Kronjylland er ny hovedsponsor i Mollerup Golf Club.

Hovedsponsor i Mollerup Golf Club

På årets ekstra dag, 29. februar 2016, underskrev Pia Avnsted, der er områdedirektør i Aarhus i Sparekassen, og Mollerup Golf Clubs formand H.C, Ralking en splinterny 2-årig samarbejdsaftale.

Sparekassen Kronjylland er Danmarks største garantsparekasse med mere end 35.000 garanter og en historie, der går tilbage til 26. november 1829. Sparekassen har omkring 650 medarbejdere med hovedsæde i Randers og 48 afdelinger, heraf to erhvervsafdelinger og en landbrugsafdeling.
Mollerup Golf Club byder Sparekassen Kronjylland velkommen som hovedsponsor og ser frem til et godt og iderigt samarbejde til glæde for såvel sparekassen som klubben.
Da aftalen blev underskrevet, sagde klubbens formand H.C. Ralking blandt andet: − Vi fik kontakt med Sparekassen Kronjylland i forbindelse med sidste års Opera i Engene arrangement, hvor Sparekassen Kronjylland var sponsor og deltog i arrangementet sammen med kunder og medarbejdere. Vi oplevede en aktiv sparekasse, der gerne vil være med til at sætte noget i gang, og kontakten har nu resulteret i en hovedsponsoraftale. Det er vi meget glade for, og vi håber, at samarbejdet må blive til gavn og glæde for klubbens medlemmer og for sparekassens kunder.

Ligeledes har Pia Avnsted store forventninger:

− Golfklubben og Sparekassen har mange ting til fælles – vi vil begge gerne vækste og skabe nye ting. Klubbens ledelse ønsker at skabe værdi for sine medlemmer og Sparekassen vil gerne give kunder og garanter mulighed for anderledes oplevelser. Samarbejdsaftalen afspejler netop dette at skabe værdi hele vejen rundt i et udviklende miljø. Vi glæder os rigtig meget.