Sparekassen Kronjylland fortsætter som hovedsponsor for SIF

Igennem flere år har Sparekassen Kronjylland været sponsor for Spentrup Idrætsforening, og i år fortsætter samarbejdet med Sparekassen som hovedsponsor for foreningen.

- Vi er meget glade for det solide samarbejde, vi har med Spentrup IF. Det er en forening, der gør et stort stykke arbejde for at sikre, at børn, unge og voksne kan dyrke sport i lokalområdet. Vi er klar over, at det gode resultat, vi ser hos klubben, ikke er noget, der kommer af sig selv. Der ligger mange frivillige kræfter bag, og det har vi respekt for. I Sparekassen ønsker vi at støtte foreninger, som gavner vores lokalområde. Netop derfor er vi glade for at fortsætte som hovedsponsor for Spentrup IF, fortæller Jacob Tange, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Spentrup afdeling.

Også i Spentrup Idrætsforening er de glade for den forlængede sponsoraftale. Om samarbejdet fortæller Sander Lindegren, bestyrelsesformand for Spentrup IF:

- Det betyder meget for vores forening, at Sparekassen Kronjylland vælger at støtte vores arbejde. Det er blandt andet medvirkende til, at vi fortsat kan opretholde tilbuddet om spændende sportsaktiviteter i Spentrup. Sparekassen er en samarbejdspartner, der ikke bare giver økonomisk støtte. De deler også vores interesse i at skabe aktiviteter, som gavner bredt i lokalområdet omkring Spentrup. Derfor glæder vi os over det forlængede samarbejde. Generelt vil jeg gerne understrege vigtigheden af, at man bakker op om de lokale støtter i Spentrup.

Sparekassen Kronjylland fortsætter som hovedsponsor for SIF

På billedet er Jan Flitenborg, bestyrelsesmedlem i SIF, Jacob Tange, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Spentrup afdeling og Sander Lindegren, bestyrelsesformand for SIF, netop blevet enige om den nye samarbejdsaftale.