Vil vokse sammen

København Håndbold og Sparekassen Kronjylland har indgået et treårigt samarbejde.

Sparekassen Kronjylland er kommet bag på trøjerne hos København Håndbold, og er gået helhjertet ind i et samarbejde med Hovedstadens håndboldpiger.

- København Håndbold er en klub på vej frem. På kort tid er klubben allerede nået langt, og vi er sikre på, at den videre rejse bliver rigtigt spændende, siger afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland Søren Due Henriksen, der forsætter:

- Derudover ser vi gode muligheder i en professionel erhvervsklub og generelt stigende interesse for klubben. Derfor er det helt naturligt for os at blive en engageret partner i København Håndbold, fortæller han.

Direktør i København Håndbold, Kim Mikkelsen, er glad for, at endnu et etableret dansk selskab vil spille med som samarbejdspartner.

- Vi har haft en rigtig god dialog med Sparekassen Kronjylland, og efter kort tid var det tydeligt, at vi kunne vokse sammen og skabe værdi for hinanden. Vores palet af eksponeringsmuligheder matchede deres ønsker, og vores bagland rykkede så hurtigt, at Sparekassen Kronjylland allerede i den første ligakamp kom på tøjet, knap før blækket var tørt, siger Kim Mikkelsen.

Sparekassen Kronjylland er synlig på København Håndbolds spillertrøjer på hjemme- og udebane sammen med Worksonline, Realmæglerne og Innogie.

København Håndbold

Foto: Natasja Andersen