Fortsætter i sejlklub

Sparekassen Kronjylland forlænger sit sponsorsamarbejde med Grenaa Sejlklub.

De to parter har netop forlænget sponsorsamarbejdet med et år.

Gennem sponsoratet er Sparekassen Kronjylland med til at holde den ene af sejlklubbens to skolebåde af typen Drabant 24 i god og sikkerhedsmæssig stand:

− Sejlklubben har mange unge og nybegyndere, der kommer for at lære at sejle, og det er naturligvis vigtigt, at det udstyr og de både, de benytter, løbende bliver vedligeholdt og er i sikker stand. Det er Sparekassen Kronjylland med sit sponsorat med til at sikre, og vi er derfor meget glade for at kunne fortsætte samarbejdet, lyder det fra Ehlers Brodersen, der er formand i Grenaa Sejlklub.

Også Sparekassen Kronjylland ser frem til at fortsætte samarbejdet:

− Igennem vores samarbejde med Grenaa Sejlklub opnår vi synlighed og mulighed for at komme på banen i forbindelse med en række spændende aktiviteter i en aktiv sejlklub. Klubben formår hvert år at tilbyde sine medlemmer et spændende program og et godt sammenhold, og det er noget, vi med vores sponsorat gerne vil være med til at støtte. Klubben er nemlig et aktiv for hele byen og en vigtig del af det hyggelige havnemiljø, vi har i Grenaa, forklarer Lone Breum, der er kunderådgiver i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Grenaa.