Hovedsponsorat forlænget

Det tætte makkerskab med Værket og dets største sponsor, Sparekassen Kronjylland, fortsætter.

Værket 2015

Mikael Rørsted, direktør på Værket (tv) og adm. direktør for Sparekassen Kronjylland, Klaus Skjødt, foran Værket, Randers.

Når Værket i år fylder 25 år, sker det med Sparekassen Kronjylland som hovedsponsor og nær samarbejdspartner. Sådan har det da også været i størstedelen af de 25 år, og begge parter har glæde af samarbejdet.

- Blandt andet via Sparekassens garantrabat har de været med til at trække nye gæster til vores arrangementer, og de kommer også fra eksempelvis Aarhus, Viborg og Silkeborg, hvor Sparekassen jo også har afdelinger. Vi kan samtidig se, at mange af gæsterne kommer igen og igen, når de har prøvet den gode oplevelse hos os, fortæller Værkets direktør, Mikael Rørsted.

Sparekassen Kronjylland har også gennem årene holdt garantmøder, medarbejdermøder, lederdage og meget andet i Værkets mange forskellige sale og lokaler. Derfor kalder begge parter sponsoratet for et aktivt samarbejde til glæde for begge parter.

- Værket har nogle spændende faciliteter og unikke arrangementer, som er attraktive for vores kunder og os. De er blevet et fyrtårn for Randers, og selv om vi i dag har afdelinger i mange dele af landet, er vi fortsat en Randers-virksomhed. Derfor er det naturligt for os at være en del af Værket, ikke mindst når man medregner det særdeles gode samarbejde, forklarer adm. direktør for Sparekassen Kronjylland, Klaus Skjødt.

Tidligere har titlen på sponsoratet været topsponsor, men fremover hedder det hovedsponsor. Der er dog reelt ingen forskel, men da begrebet hovedsponsor er mere kendt, har parterne i enighed valgt at ændre sponsortitlen.

- Men det vigtige er jo indholdet, der eksempelvis sikrer vores garanter rabat, giver os adgang til at holde garantmøder og så videre. For det er klart, at når vi indgår sponsorater af denne størrelse, skal Sparekassen og Sparekassens kunder også have glæde af det. Og med de oplevelser, Værket byder på, lever sponsoratet i den grad op til det, mener Klaus Skjødt.

Mikael Rørsted er samtidig glad for, at Sparekassen Kronjylland har været med gennem så mange år.

- Det beviser for mig, at vi har leveret, og samtidig giver det en ro og tryghed, at samarbejdet er stabilt. Dermed kan vi også sammen planlægge længere ud i fremtiden, og det giver nogle muligheder for både Sparekassen og os, vurderer han.

Sponsoraftalen er forlænget med to år, og parterne har aftalt ikke at offentliggøre økonomien i aftalen.