På MC-tur med Sparekassen Kronjylland

Tirsdag 9. juni kunne man traditionen tro møde lokale motorcykelentusiaster på de østjyske landeveje, da Sparekassen Kronjyllands Ørsted afdeling afholdt deres årlige MC-tur.

Mere end 75 motorcykelentusiaster var samlet, da der for 11. år i træk var afgang fra Polden foran Sparekassens afdeling i Ørsted.
- Vi havde en rigtig god dag, hvor vejret var med os. Alle på holdet var glade og bidrog til, at det igen i år blev en vellykket dag. Det er meget vigtigt for os at være til stede i lokalområdet og i øjenhøjde med vores kunder. En MC-tur som den her er en god og hyggelig måde at mødes på under mindre formelle forhold, fortæller Birgitte Lauersen, som er kundemedarbejder i Sparekassen Ørsted afdeling.

I år gik ruten blandt andet ud omkring Karlby og over Auning, hvor der som altid var stop ved Sparekassens afdeling. Her havde afdelingsdirektør Jan Andersen tændt op i grillen, så alle deltagere kunne nyde en grillpølse og en velfortjent pause i solen, inden turen igen gik tilbage til Polden.