Klubtøj øger holdånden i Randers Freja Triathlon

De fleste kender følelsen af at være en del af et hold. Uanset om man spiller fodbold, går til gymnastik eller dyrker triathlon, så betyder det noget, at man møder sin udfordring som en enhed i ens outfit.

Nu kan medlemmerne af Randers Freja Triathlon også pynte sig med de samme fjer, når de skal ud at dyrke den sport, de brænder for. Klubben og lokale støtter har nemlig gjort det muligt for medlemmerne at købe nyt klubtøj til spotpris. Det nye tøj er specialdesignet, så det opfylder alle klubbens krav til materialer, pasform og udtryk.

- En af fordelene ved det nye tøj er selvfølgelig, at det er designet til vores medlemmer i vores farver og i vores eget udtryk. Ingen er derfor i tvivl, når det er en fra Randers Freja Triathlon, der kommer. Det skaber en rigtig god fællesskabsfølelse for medlemmerne, når de på den måde synligt bliver en del af et fællesskab, og så ser det jo hammer godt ud, når der kommer sådan en flok cyklende, siger formand for Randers Freja Triathlon, Allan Dalsgaard.

Støtte fra lokale virksomheder
Flere lokale virksomheder har givet støtte til det nye klubtøj, en af dem er Sparekassen Kronjylland.
- Vi ønsker at gøre en indsats for lokalsporten og støtter gerne projekter, der som dette er med til at skabe glæde og værdi for en stor del af de lokale sportsudøvere. Randers Freja Triathlon er en spændende og ambitiøs klub, og vi er stolte over at se dem cykle, løbe og svømme rundt med vores logo på mave og ryg, fortæller Morten Bering fra Sparekassen Kronjylland.

- Den økonomiske støtte fra lokale virksomheder betyder, at vi kan tilbyde medlemmerne at købe klubtøjet til en pris, der ligger langt under den, de ville skulle betale for noget tilsvarende i butikkerne. På den måde er der flere, der har mulighed for at vælge at udskifte deres gamle tøj med nyt kvalitetstøj, afslutter Allan Dalsgaard.