Hovedsponsor lykønsker Spentrup IF

Volley-herrer er rykket op i Volley Ligaen og har fået nye spillertøj af Sparekassen.

- Spentrup IF's trofaste hovedsponsor, Sparekassen Kronjylland, var som altid hurtigt ude med lykønskninger og gaver. Det nye spillertøj skal bruges i Volley Ligaen, fortæller træner Peter Kjellerup fra Spentrup IF.

De tre spillere, som på billedet tager imod tøjet fra Sparekassen Kronjylland, er fra venstre Martin Bang Kristensen, Nikolaj Grove Rasmussen og Jim Høegh. De tre talenter blev i juni udtaget til træning med A-landsholdet i juli måned under ledelse af landstræner Fred Sturm.

Sparekassen Kronjylland bakker op om både foreningslivet og sporten i lokalsamfundet, hvorfor det er helt naturligt at støtte det dygtige volleyhold.

- Vi vil gerne ønske et stort tillykke med oprykningen. Det er utroligt flot, og nu glæder vi os til fortsat at følge holdet og de mange talenter det næste års tid, siger Jan Nyvang, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Spentrup.

På billedet overrækker afdelingsdirektør Jan Nyvang (til højre) fra Sparekassen Kronjylland det nye spillertøj til Spentrup IF’s Volleyherrer. De glade modtagere er tre unge talenter fra klubben, Martin Bang Kristensen, Nikolaj Grove Rasmussen og Jim Høegh, flankeret af Spentrup IF's formand Claus Nørgaard og træner Peter Kjellerup.

Hovedsponsor lykønsker Spentrup IF