Nyt halur til badmintonhal

Gavefonden i Sparekassen Kronjylland har doneret en ny resultattavle til Randers Badminton Haller til en værdi af 28.000 kroner.
Sparekassen Kronjyllands Gavefond har ydet et økonomisk bidrag til indkøb af en meget væsentlig detalje i Randers Badminton Haller, nemlig resultattavle med ur og tidtagning. Så samtidig med at hallerne har gennemgået en total renovering hen over sommeren og efteråret, er der nu også styr på tiden.

- Vi er naturligvis glade for at kunne støtte Randers Badminton Haller med den vigtige resultattavle. Som byens lokale pengeinstitut føler vi jo selv, at vi følger med tiden, og selvfølgelig skal der også være styr på tiden til badmintonkampene, siger afdelingsdirektør Peter Thorsen fra Sparekassen Kronjyllands Nordre afdeling på Mariagervej i Randers.

Resultattavlen er nu hængt op, og en meget tilfreds formand for hallerne, John Povlsen, tog imod donationen fra Sparekassen Kronjylland.

John Povlsen kunne i øvrigt tilføje, at cifrene på tavlen er sejrscifrene fra klubbens første hjemmekamp i 1. division. Et flot resultat som nyoprykkere.