Fem år mere med Randers HK

- Vi vil ikke være en sponsor, der blot sender en check ind imellem. Vi vil med aftalen klart signalere, at vi bakker op om sporten i Randers.

Sparekassen Kronjylland har forlænget aftalen med Randers HK med fem år. Den hidtidige to-årige aftale udløber til juni, og der er skrevet under på en forlængelse med hele fem år.

- Sparekassen er stolt over at være en del af den positive udvikling i Randers HK, som virkelig gør det rigtigt flot for tiden. Med den forlængede aftale vil vi naturligvis gerne signalere, at samarbejdet er en langsigtigt forpligtelse fra Sparekassens side. Vi tænker på den lange bane og bifalder klart den talentudvikling, som Randers HK har stor succes med, sagde direktør Klaus Skjødt blandt andet på pressemødet torsdag 20. maj.

Til stede var også direktør for Randers HK, Henrik Mortensen, og bestyrelsesformand, Peter Møller-Lassen. De var naturligvis begge meget glade for Sparekassens tilkendegivelse af det fortsatte samarbejde.

- Det er med til at sikre ro og en økonomisk stabilitet i klubben, så vi kan koncentrere os om udviklingen på spillersiden, sagde Henrik Mortensen som lige nu har en vigtig kamp at tænke på: DM-finalen (nummer to) som spilles i ELRO Arena lørdag 22. maj.

Rabat til garanterne

Med den nye aftale er der også blevet tilføjet en fordel, som vil komme Sparekassens garanter til gode: 20 procent rabat ved køb af sæsonkort. Man skal blot vise sit garantkort ved køb af sæsonkortet. Klaus Skjødt lægger da også vægt på, at samarbejdsaftalen ikke udelukkende er en ren økonomisk aftale.

- Vi vil ikke være en sponsor, der blot sender en check ind imellem. Vi vil med aftalen klart signalere, at vi bakker op om sporten i Randers, og om det store arbejde, som både spillere og holdene bag gør for byen, sagde Klaus Skjødt.