Hovedsponsorat med Randers HH blev forlænget

Den støtte og opbakning er vi naturligvis meget glade for, udtaler Claus Christensen, formand for Randers HH. HH Sparekassen Kronjylland har i dag indgået en ny hovedsponsoraftale med Randers Herre Håndbold. Der er tale om en et-årig forlængelse af det hovedsponsorat, som Sparekassen Kronjylland har siddet på i samtlige Randers HH's fire leveår.

- Det er rigtig godt for Randers HH og for elitesporten i Randers, at Sparekassen Kronjylland fortsat ser Randers HH som en attraktiv partner. Den støtte og opbakning er vi naturligvis meget glade for, udtaler Claus Christensen, formand for Randers HH.

- Nu skal vi kvittere for det gode samarbejde ved at udbygge den sportslige succes, vi allerede har høstet, siger Claus Christensen med henvisning til, at Randers HH i sine fire leveår allerede har deltaget i DM finalerunden i U16 rækken og det faktum, at Randers HH i den seedningsliste, som Jydsk Håndboldforbund for nylig har offentliggjort, er placeret solidt som nr. 4 i U18 og som nr. 6 i U16 rækken.

I den kommende sæson er overliggeren i Randers HH sat højt, idet det er målsætningen at kvalificere sig til Ligaen for både U16 og U18, og samtidig skal klubbens seniorhold levere en oprykning til 2. division.

- Det er nogle store, men også realistiske målsætninger, som vi er glade for at få opbakning til at gennemføre fra Sparekassen Kronjyllands side, slutter en glad formand. Også Sparekassen Kronjylland er glade for det forlængede samarbejde.

- Vi støtter mange projekter, og det projekt, Randers HH har gang i med at udvikle talenter på højeste niveau, er noget, vi støtter med glæde, udtaler eventchef Peder Poulsen.

- Når vi kan få lov at være en del af arbejdet med og udviklingen af de unge mennesker i byen, så føler vi, at vi positivt og aktivt er med til at udvikle byen, og at vores støtte giver værdi. Og det er bestemt tilfældet med vores støtte til Randers HH, siger Peder Poulsen.

Begge parter er enige om, at selvom den nuværende aftale kun er gældende for et år, skal der forhandles igen om et fremtidigt samarbejde. Rykker Randers HH op i 2. division, er det klart, at produktet bliver mere attraktivt, og det er naturligvis håbet fra Randers HH's side, at dette vil kunne trække en endnu bedre aftale med Sparekassen hjem fremadrettet.

Fra Sparekassens side er man også meget interesseret i et videre samarbejde, men man kunne dog godt tænke sig, at der kom opbakning til Randers HH's store flotte projekt fra endnu en hovedsponsor eller to.

- Ja, vi syntes bestemt, at det arbejde, der foregår i Randers HH, er værd at støtte, og det vil jeg håbe, at andre virksomheder også kan se og vil værdsætte, så det ikke er Sparekassen Kronjylland alene, som skal løfte hovedsponsoratet. Det er svært at løfte så stor en opgave alene. Selv for Sparekassen Kronjylland, som jo bruger store summer på en lang række samarbejdsaftaler i hele Kronjylland, slutter Peder Poulsen.