Sparekassen fortsætter samarbejdet med RBK

Sparekassen Kronjylland har skrevet under på, at sponsoratet til Randers Badminton Klub fortsætter i yderligere tre år.

Randers Badminton Klub (RBK) har fået en saltvandsindsprøjtning til økonomien. Klubbens hovedsponsor, Sparekassen Kronjylland, har skrevet under på, at sponsoratet til klubben fortsætter i yderligere tre år.

Formand for RBK, Hans Myhrmann, er meget glad for, at byens lokale pengeinstitut fortsat bakker op om badmintonklubbens seriøse arbejde for at skabe så gode forhold som muligt for medlemmerne.

- Det er en helt unik og enestående aftale for os. Denne treårige aftale giver os ro på den måde, at vi kan holde fokus på det essentielle i klubben; nemlig at arbejde videre for at få eliten og bredden til at gå hånd i hånd, siger Hans Myhrmann.

God aftale for medlemmerne

Der er 700 medlemmer i Randers Badminton Klub, og der er stor motivation for at få endnu flere medlemmer ind i en ung alder.

- Vi arrangerer introduktionsstævner for børnene, vi samarbejder med de lokale skoler og med DGI. Og så har vi et fantastisk godt trænerteam. Alt dette bliver muliggjort på grund af Sparekassen Kronjylland, så både for klubben og for medlemmerne er det en meget fordelagtig samarbejdsaftale, fortæller Hans Myhrmann om den økonomiske indsprøjtning, som hovedsponsoratet indebærer.

Også Peter Thorsen, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Nordre afdeling på Mariagervej, er godt tilfreds med den fornyede samarbejdsaftale med badmintonklubben.

- Jeg er meget glad for Sparekassens fortsatte samarbejde med RBK. Klubben er inde i en meget positiv udvikling med mange talenter, der står på spring. Jeg håber også meget for klubben, at det lykkedes at realisere drømmen om at få klubbens førstehold i 1. division, siger Peter Thorsen.