Sparekassen Kronjylland Lokale Afdelinger

Fakta om os

Sparekassen Kronjylland er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter med mere end 36.000 garanter

Som garantsparekasse er vi en selvejende institution og har dermed ingen ejere. Det giver os mulighed for at tænke mere langsigtet og investere i langvarige relationer med vores kunder, ligesom vi støtter en række klubber, foreninger og forskellige lokale tiltag.

Sparekassen Kronjylland arbejder med baggrund i fire kerneværdier, som er: Kundefokuseret, Troværdig, Imødekommende og Kompetent.

26. november 1829 blev det, der i dag hedder Sparekassen Kronjylland, stiftet. Sparekassen for Randers By og omegn begyndte som en sideforretning i en købmandsbutik. Sparekassen Kronjylland dækker i dag store dele af Midt- og Østjylland samt dele af det sydlige Jylland, ligesom vi har seks afdelinger på Sjælland. Sparekassen Kronjylland er blandt landets 10 største pengeinstitutter og vokser i disse år betydeligt med blandt andet åbning af nye afdelinger.

Hovedsædet i Randers blev indviet i 2001.

Black friday uden snyd. Se vores tips.

Sådan får du mest ud af dine penge - og undgår snyd - til Black Friday

Se vores guide til, hvordan du både undgår falske webshops og får mest ud af dine penge til Black Friday - og samtidig har klima og de lokale butikker i tankerne.

Få ro i maven med et økonomisk overblik

Rådgivning

Kan du få pengene til at slå til?

Hvis energikrisen og de stigende priser udfordrer din økonomi for meget, så tag fat i din rådgiver. Så kan I sammen kigge på, hvad der skal til for, at du og din familie har råd til hverdagen, mens vinteren raser. Måske er den rette løsning for dig at sætte dit lån i Sparekassen på pause eller få et tjek af økonomien.

Ny opsparingskonto med renter

Nu kan du som privatkunde få en opsparingskonto, der giver positive renter - hvis du har din NemKonto hos os.

Bolig forberedelse

Nyhedsmail

Får du vores nyhedsbrev?

...og dermed de seneste nyheder fra Sparekassen? Når du har tilmeldt dig vores nyhedsmail, holder du dig opdateret om nye produkter, aktuelle råd og andre nyheder.