Sparekassen lokal

Fakta om os

Sparekassen Kronjylland er Danmarks største sparekasse med mere end 36.000 garanter.

Som garantsparekasse er vi en selvejende institution og har dermed ingen ejere. Det giver os mulighed for at tænke mere langsigtet og investere i langvarige relationer med vores kunder, ligesom vi støtter en række klubber, foreninger og forskellige lokale tiltag.

Sparekassen Kronjylland arbejder med baggrund i fire kerneværdier, som er: Kundefokuseret, Troværdig, Imødekommende og Kompetent.

26. november 1829 blev det, der i dag hedder Sparekassen Kronjylland, stiftet. Sparekassen for Randers By og omegn begyndte som en sideforretning i en købmandsbutik. Sparekassen Kronjylland dækker i dag store dele af Midt- og Østjylland samt dele af det sydlige Jylland, ligesom vi har seks afdelinger på Sjælland. Sparekassen Kronjylland er blandt landets 10 største pengeinstitutter og vokser i disse år betydeligt med blandt andet åbning af nye afdelinger.

Hovedsædet i Randers blev indviet i 2001.

Aktuelt lige nu

Vi passer på dig - og på hinanden

Vi har valgt at lukke dørene til vores afdelinger. Hvis du har brug for vores hjælp, så ring endelig til os - så kan vi sammen aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Pension forsikring

Pluslån: Nye lånemuligheder for dig med stor friværdi i din bolig

Hvis du har en stor friværdi og ønsker afdragsfrihed i 10-30 år, er et pluslån måske noget for dig.

Investering service

Hvordan gik det aktierne i 2020 - og hvordan vil de klare sig i 2021?

Bumpene på vejen var større end normalt i 2020. Vaccinegodkendelser gav dog medvind til aktierne i fjerde kvartal. Hvad er udsigten for 2021?

Bolig forberedelse

Ny godkendelse af nethandel: Dit kort skal være tilmeldt 3D Secure

Nu skal du godkende internethandler med en personlig kode eller som alternativ vælge at godkende med din NemID app.