Sparekassen lokal

Fakta om os

Sparekassen Kronjylland er Danmarks største sparekasse med mere end 36.000 garanter.

Som garantsparekasse er vi en selvejende institution og har dermed ingen ejere. Det giver os mulighed for at tænke mere langsigtet og investere i langvarige relationer med vores kunder, ligesom vi støtter en række klubber, foreninger og forskellige lokale tiltag.

Sparekassen Kronjylland arbejder med baggrund i fire kerneværdier, som er: Kundefokuseret, Troværdig, Imødekommende og Kompetent.

26. november 1829 blev det, der i dag hedder Sparekassen Kronjylland, stiftet. Sparekassen for Randers By og omegn begyndte som en sideforretning i en købmandsbutik. Sparekassen Kronjylland dækker i dag store dele af Midt- og Østjylland samt dele af det sydlige Jylland, ligesom vi har seks afdelinger på Sjælland. Sparekassen Kronjylland er blandt landets 10 største pengeinstitutter og vokser i disse år betydeligt med blandt andet åbning af nye afdelinger.

Hovedsædet i Randers blev indviet i 2001.

Aktuelt lige nu

Ses vi til familiedag i Djurs Sommerland?

Søndag 19. september inviterer Sparekassen Kronjylland i samarbejde med Sparinvest til familiedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv!

Mastercard af genbrugsplast

Som et skridt på vejen mod en mere bæredygtig udvikling bliver alle nye Mastercard Standard Debit-kort i Sparekassen Kronjylland nu fremstillet af genbrugsplast. Planen er, at andre korttyper følger trop.

På udkig efter sommerhus - og det billigste sommerhuslån?

Drømmer du om at tilbringe din næste ferie sammen med familien i eget sommerhus? Hos os er du sikret det billigste sommerhuslån.

betalingskort

Nethandel: Dit kort skal være tilmeldt 3D Secure

Når du handler online, skal dit betalingskort være tilmeldt sikkerhedsløsningen 3D Secure, for at du kan gennemføre din internethandel.