Vi bekæmper hvidvask og terrorfinansiering

Hvordan vil du bruge Sparekassen?

Sparekassen er forpligtet til at reagere, hvis der sker væsentlige ændringer i måden, du bruger Sparekassen på. Vi spørger dig derfor om, hvordan du vil benytte Sparekassen Kronjylland og har blandt andet brug for at vide:

  • Hvad du forventer, der vil gå ind på din konto hver måned, for eksempel i form af løn, SU eller understøttelse
  • Om du har konto i andre pengeinstitutter
  • I hvilket omfang, du forventer at foretage kontante udbetalinger og indbetalinger
  • I hvilket omfang, du forventer at overføre penge til og fra udlandet.

Unormale transaktioner

Hvis vi bliver opmærksomme på nogle transaktioner, som du ikke tidligere har lavet, er usædvanligt store eller på anden vis virker ualmindelige, kan du opleve, at vi vil kontakte dig og spørge ind til dette.

I nogle situationer er der behov for, at vi får dokumentation for transaktionen. Det kan for eksempel være en slutseddel, kvittering eller faktura.

Læs også

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Begræns bettingreklamer i sport

Aktuelt

Sparekassen går ind i kampen mod spilafhængighed: Begrænse reklamer for betting i sport

Sparekassen Kronjylland ser de alvorlige konsekvenser af spilproblemer på tæt hold og tager nu et klart standpunkt: Reklamer for betting bør begrænses i forbindelse med sport.

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2025: Sparekassen Kronjylland opjusterer efter godt første halvår

Sparekassen Kronjylland har ifølge EPSI Danmarks mest tilfredse kunder, og dem bliver der flere og flere af. Den landsdækkende garantsparekasse fortsætter nemlig sin markante kundevækst i første halvår. Det er også en af årsagerne til, at resultatet er bedre end ventet.

2.	Poul Vestergaard, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland Randers City (tv.) overrækker en donation til leder af selvhjælp Randers Majbritt Bargsteen og frivillig gruppeleder Bertil Krogh.

Garant-millionen

Bål, bøger og udeliv giver sårbare borgere et fællesskab

Selvhjælp Randers bruger i stigende grad naturen i arbejdet med at skabe fællesskaber for mennesker, der har det svært. En donation fra Garant-millionen skal hjælpe organisationen med at få endnu flere ud under åben himmel.