Økonomisk tryghed

covid-19

Økonomisk tryghed i en svær tid

16. marts 2020

Vi har indført nogle særlige tiltag, som vi stiller til rådighed for at hjælpe vores privat- og erhvervskunder.

En særlig situation kræver særlige tiltag. I Sparekassen har vi en klar målsætning om at have langvarige relationer med vores kunder. Det gælder naturligvis også i den helt ekstraordinære situation, som samfundet står i netop nu. Vi er meget opmærksomme på, at både privat- og erhvervskunder kan blive pressede af eksempelvis fyringer, manglende omsætning og andet. Derfor er vi også fuldt tilgængelige på telefoner og mails, ligesom vi afholder en række netmøder og fysiske møder med vores kunder.

Relationen til vores kunder skal ikke kun være langvarig, den skal også være personlig. Derfor tror vi heller ikke på, at det giver mening at give alle vores kunder den samme løsning på de aktuelle udfordringer, fordi hver eneste kundes situation er unik. Helt generelt er vi i stedet meget åbne for at finde gode fleksible løsninger for den enkelte.

Privatkunder

Nogle privatkunder kan i den kommende tid komme til at mangle noget af deres normale indkomst, fordi deres arbejdsplads er lukket ned. Nogle virksomheder kan også komme i så store problemer, at de bliver nødt til mere permanent at afskedige nogle af deres medarbejdere. Det er situationer, hvor vi er vant til at hjælpe vores kunder, og det er vi naturligvis også nu. Derudover har vi nogle særlige tiltag, som vi stiller til rådighed i den nuværende situation. Det er blandt andet:

  • Øget adgang til bevilget overtræk eller at forhøje eksisterende lån
  • Mulighed for at udskyde ydelser på lån i Sparekassen

Erhvervskunder

Mange erhvervskunder står i en usikker og vanskelig situation. Men det er også en situation, der er unik for hver enkelt virksomhed. Derfor ringer vi rundt til en lang række af vores kunder, så vi er sikre på, at vi hjælper dem bedst muligt gennem denne periode. Også i forhold til vores erhvervskunder har vi desuden en række redskaber, som vi kan bringe i spil, hvis der er behov for det hos den enkelte. Det kan eksempelvis være seks måneders afdragsfrihed på lån og leasingydelser, forhøjet kassekredit eller udvidet låneramme.

Er du usikker

Vi ønsker at give så stor økonomisk tryghed som muligt til vores kunder. Derfor er du naturligvis meget velkommen til at tage fat i os, hvis situationen giver dig anledning til bekymring for din eller din virksomheds økonomi. Stort set alle vores rådgivere er trods situationen til rådighed, selv om de eventuelt arbejder hjemme. Så du skal blot ringe på det nummer, du plejer, eller sende en mail til din rådgiver.

Læs også

Begræns bettingreklamer i sport

Aktuelt

Sparekassen går ind i kampen mod spilafhængighed: Begrænse reklamer for betting i sport

Sparekassen Kronjylland ser de alvorlige konsekvenser af spilproblemer på tæt hold og tager nu et klart standpunkt: Reklamer for betting bør begrænses i forbindelse med sport.

Kom med til indvielse af Bjerlev Krone

Nyt skov- og naturområde

Kom med til indvielse af Bjerlev Krone

Kom med, når vi indvier vores 190 hektar nye skov- og naturområde med en fest for hele familien. Der er masser af aktiviteter for hele familien med naturværksted, ansigtsmaling og frokost fra foodtruck. Det foregår på Tremhusevej i Jelling søndag 14. september.

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2025: Sparekassen Kronjylland opjusterer efter godt første halvår

Sparekassen Kronjylland har ifølge EPSI Danmarks mest tilfredse kunder, og dem bliver der flere og flere af. Den landsdækkende garantsparekasse fortsætter nemlig sin markante kundevækst i første halvår. Det er også en af årsagerne til, at resultatet er bedre end ventet.

Kom i Djurs Sommerland til rabatpris!

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 21. september 2025 inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.