covid-19

Du får nemt fat i os 

I takt med den større genåbning fra myndighedernes side er dørene til Sparekassens afdelinger igen åbne.

Vi ønsker fortsat at passe på vores kunder - og på hinanden. Det betyder, at der hvor det kan lade sig gøre, foretrækker vi fortsat at hjælpe dig over telefon, mail og webmøder. Har du behov for det, er der mulighed for at aftale et fysisk møde - som naturligvis bliver afholdt på en sikker måde.  

Husk også, at du kan skrive til os direkte i din net- eller mobilbank, ligesom chatten er åben for generelle spørgsmål (du kan finde et link til chatten i toppen af denne side under Kontakt). 

Ønsker du hjælp til noget, er du meget velkommen til  at ringe til en medarbejder i din afdeling, så vi sammen kan aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig. 

Du kan som altid også hæve kontanter og euro i vores automater. Med et VISA/Dankort kan du hæve op til 12.000 kroner. 

Vi holder meget gerne netmøde med dig 

Ønsker du at holde møde med os, så ring til din afdeling, så aftaler vi tid og form. Vi holder også gerne møde over telefon. 

Kontakt din afdeling her

COVID-19

Sparekassen tager naturligvis hele situation omkring COVID-19 meget alvorligt, og derfor har vi også siden de første meldinger fra myndighederne taget en række forholdsregler. Der er særligt to hensyn, som myndighederne opfordrer private virksomheder til – det er dels aktivt at bakke op om tiltagene, dels være med til at sikre, at samfundet fortsat kan fungere.

Som pengeinstitut har vi en særlig rolle i samfundet i forhold til blandt andet den finansielle stabilitet. Derudover kan krisen betyde, at mange såvel erhvervs- som privatkunder bliver usikre på deres økonomiske situation, og der skal vi være klar til at hjælpe, så vores kunder kan føle sig mest muligt trygge.

Vores medarbejdere

I forhold til vores medarbejdere udviser vi også en stor fleksibilitet – særligt  selvfølgelig i forhold til medarbejdere med kronisk syge i deres nære relationer. Derfor kan der være medarbejdere og rådgivere, som du ikke kan træffe, men der vil altid stå en anden klar til at hjælpe dig. Dog kan der i perioder være lidt længere ventetid end normalt, hvilket vi håber på forståelse for.

Læs også

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Begræns bettingreklamer i sport

Aktuelt

Sparekassen går ind i kampen mod spilafhængighed: Begrænse reklamer for betting i sport

Sparekassen Kronjylland ser de alvorlige konsekvenser af spilproblemer på tæt hold og tager nu et klart standpunkt: Reklamer for betting bør begrænses i forbindelse med sport.

Klaus Skjødt

Om Sparekassen

Halvårsregnskab 2025: Sparekassen Kronjylland opjusterer efter godt første halvår

Sparekassen Kronjylland har ifølge EPSI Danmarks mest tilfredse kunder, og dem bliver der flere og flere af. Den landsdækkende garantsparekasse fortsætter nemlig sin markante kundevækst i første halvår. Det er også en af årsagerne til, at resultatet er bedre end ventet.

Kom i Djurs Sommerland til rabatpris!

Kundedag

Ses vi til kundedag i Djurs Sommerland?

Nu er det snart tid til en tur i ruuuuuuutsjebanen, og vi glæder os til at møde dig og din familie! Søndag 21. september 2025 inviterer Sparekassen Kronjylland til kundedag i Djurs Sommerland til rabatpris. Sparekassens kunder har parken helt for sig selv.