
covid-19
Vores døre er lukkede - men du får fortsat nemt fat i os
Vi har valgt at lukke vores afdelinger for at passe på vores kunder - og på hinanden. Derfor tilbyder vi i øjeblikket ikke kassebetjening og fysiske møder.
Vi sidder naturligvis stadig klar til at hjælpe dig over telefon, mail og webmøder. Husk også, at du kan skrive til os direkte i din net- eller mobilbank, ligesom chatten er åben for generelle spørgsmål (du kan finde et link til chatten i toppen af denne side under Kontakt).
Har du brug for hjælp til noget, kan du ringe til en medarbejder i din afdeling, så vi sammen kan aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.
Du kan som altid også hæve kontanter og euro i vores automater. Med et VISA/Dankort kan du hæve op til 12.000 kroner.
Vi holder meget gerne netmøde med dig
Ønsker du at holde møde med os, så ring til din afdeling, så aftaler vi tid og form. Vi holder også gerne møde over telefon.
COVID-19
Sparekassen tager naturligvis hele situation omkring COVID-19 meget alvorligt, og derfor har vi også siden de første meldinger fra myndighederne taget en række forholdsregler. Der er særligt to hensyn, som myndighederne opfordrer private virksomheder til – det er dels aktivt at bakke op om tiltagene, dels være med til at sikre, at samfundet fortsat kan fungere.Som pengeinstitut har vi en særlig rolle i samfundet i forhold til blandt andet den finansielle stabilitet. Derudover kan krisen betyde, at mange såvel erhvervs- som privatkunder bliver usikre på deres økonomiske situation, og der skal vi være klar til at hjælpe, så vores kunder kan føle sig mest muligt trygge.
Vores medarbejdere
I forhold til vores medarbejdere udviser vi også en stor fleksibilitet – særligt selvfølgelig i forhold til medarbejdere med kronisk syge i deres nære relationer. Derfor kan der være medarbejdere og rådgivere, som du ikke kan træffe, men der vil altid stå en anden klar til at hjælpe dig. Dog kan der i perioder være lidt længere ventetid end normalt, hvilket vi håber på forståelse for.