covid-19

Du får nemt fat i os 

I takt med den større genåbning fra myndighedernes side er dørene til Sparekassens afdelinger igen åbne.

Vi ønsker fortsat at passe på vores kunder - og på hinanden. Det betyder, at der hvor det kan lade sig gøre, foretrækker vi fortsat at hjælpe dig over telefon, mail og webmøder. Har du behov for det, er der mulighed for at aftale et fysisk møde - som naturligvis bliver afholdt på en sikker måde.  

Husk også, at du kan skrive til os direkte i din net- eller mobilbank, ligesom chatten er åben for generelle spørgsmål (du kan finde et link til chatten i toppen af denne side under Kontakt). 

Ønsker du hjælp til noget, er du meget velkommen til  at ringe til en medarbejder i din afdeling, så vi sammen kan aftale, hvordan vi bedst kan hjælpe dig. 

Du kan som altid også hæve kontanter og euro i vores automater. Med et VISA/Dankort kan du hæve op til 12.000 kroner. 

Vi holder meget gerne netmøde med dig 

Ønsker du at holde møde med os, så ring til din afdeling, så aftaler vi tid og form. Vi holder også gerne møde over telefon. 

Kontakt din afdeling her

COVID-19

Sparekassen tager naturligvis hele situation omkring COVID-19 meget alvorligt, og derfor har vi også siden de første meldinger fra myndighederne taget en række forholdsregler. Der er særligt to hensyn, som myndighederne opfordrer private virksomheder til – det er dels aktivt at bakke op om tiltagene, dels være med til at sikre, at samfundet fortsat kan fungere.

Som pengeinstitut har vi en særlig rolle i samfundet i forhold til blandt andet den finansielle stabilitet. Derudover kan krisen betyde, at mange såvel erhvervs- som privatkunder bliver usikre på deres økonomiske situation, og der skal vi være klar til at hjælpe, så vores kunder kan føle sig mest muligt trygge.

Vores medarbejdere

I forhold til vores medarbejdere udviser vi også en stor fleksibilitet – særligt  selvfølgelig i forhold til medarbejdere med kronisk syge i deres nære relationer. Derfor kan der være medarbejdere og rådgivere, som du ikke kan træffe, men der vil altid stå en anden klar til at hjælpe dig. Dog kan der i perioder være lidt længere ventetid end normalt, hvilket vi håber på forståelse for.

Læs også

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland åbner afdeling i Hørsholm

Hørsholmerne får nu mulighed for at blive kunder i en lokal sparekasse. Sparekassen Kronjylland åbner nemlig i byen, og dermed fortsætter sparekassen sin vækst i Nordsjælland efter de seneste år at have åbnet i Hillerød, Helsingør og Lyngby.

Kombiner en mere klimavenlig livsstil med en bedre økonomi.

Betaling

Nye betalingsanbefalinger til borgere og virksomheder

Nationalbanken har offentliggjort en opdatering af sine anbefalinger til borgere og erhvervsdrivende inden for betalinger. Anbefalingerne har fokus på offline-funktionen i betalingskort, betaling via kontooverførsler, og at man som borger har forskellige kort og kontanter til rådighed.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Vi øger trygheden ved Apple Pay og Google Pay

Konti

Erhverv får udskiftet Dankort og Visa/Dankort

På lige fod med øvrige pengeinstitutter skal vi udskifte vores erhvervskunders Dankort og Visa/Dankort med et andet kort. Er du erhvervskunde med et af de nævnte kort, skal du derfor benytte det nye kort fra oktober.