Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Sabbatår i Forretningssupport?

Har du et sabbatår, som du har lyst til at bruge på at lære nyt og hjælpe os med administrative opgaver i Forretningssupport?

I Sparekassen Kronjyllands Forretningssupport har vi travlt med at løse mange forskellige opgaver for vores kunder og kolleger i afdelingerne. Vi søger derfor nye medarbejdere til at hjælpe med en bred vifte af administrative opgaver. Du kan for eksempel få til opgave at hjælpe med at kommunikere med kunderne via mail og netbank, udsende breve, registrere kundeoplysninger i vores systemer og lave afstemningsopgaver.

Du er måske den rette til holdet, hvis…

Vi forestiller os, at du holder sabbatår eller er på vej ind i dit første sabbatår. Det afgørende er, at du har lyst til at hjælpe med administrative opgaver, der giver dig indsigt i, hvordan maskinrummet fungerer i et større pengeinstitut og viden om arbejdsgangene i den finansielle sektor.

Det er vigtigt, at du:

  • Kan arbejde selvstændigt og har en systematisk tilgang til opgaverne
  • Har en god forståelse for både mennesker og forretning
  • Er i stand til at håndtere fortrolige oplysninger
  • Har overblik og styr på detaljen – også når det går stærkt
  • Har et højt servicegen og godt humør
  • Har lyst til at være med til at skabe et godt arbejdsflow i vores opgaver og dermed bidrage til, at vores kunder får kvalitet til tiden

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Du kan se frem til et job med faglige udfordringer og en stor kontaktflade, og at du bliver en del af et levende hus i Hammel fuld af specialister - her får du næsten 70 engagerede kolleger og sparringspartnere under samme tag. Det betyder, at der er erfarne kolleger klar til at hjælpe dig, men også, at vi i organisationen har flere kolleger, der ligesom dig har sabbatår eller er i studiejob.

I Forretningssupport har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi brænder for at give en god service af høj kvalitet. Vi har et godt socialt sammenhold i afdelingen, ligesom vi er gode til at sparre med hinanden i det daglige arbejde.

Vi har ikke egne opgaver. Alle bidrager til afdelingens opgaver, som fordeles løbende, så vi sikrer, at vi i fællesskab når alle dagens deadlines og samtidig får arbejdet os godt ned i stakken af opgaver, som kan ligge over. Det er teamwork, når det er bedst.

 

Ansvar og udfordringer på Danmarks bedste arbejdsplads

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen - og at det er med til at give os sektorens mest tilfredse privatkunder for tredje år i træk (ifølge det anerkendte analysebureau EPSI). Det er også med til at give os medarbejdere, der trives og er glade for at gå på arbejde. Vi er således tre gange i træk blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work.

Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.