Er du vores nye kollega?

Rådgiv ejerlederne i mindre virksomheder i Køge om både deres privat- og erhvervsøkonomi – og tiltræk samtidig nye kunder

Brænder du for at give ejerlederne den bedst mulige privatrådgivning? Og for i mindre omfang også at rådgive dem om deres mindre erhvervsengagementer – måske i samråd med afdelingens erhvervsteam? Har du stor erfaring med disse kunder – og samtidig lyst til at arbejde proaktivt med at få nye kunder med ombord? Så har du lige nu chancen for at blive en del af vores stærke hold i Køge.

Du kommer til at arbejde med en spændende kundegruppe, der sikrer dig en alsidig hverdag. Samtidig med at du skaber gode kundeoplevelser for kunderne, får du rig mulighed for at videreudvikle dig som rådgiver. Det gør du blandt andet gennem et voksende ansvar for dine kunder og gennem de unikke indsigter, du får, når du arbejder specialisereret med denne kundegruppe og bliver et af afdelingens faglige fyrtårne på området. Men også ved, at du har nem adgang til erfaringsudveksling. Vi er et stort hus med privat og erhverv under samme tag. Det betyder, at du får 34 kolleger, som du har rig mulighed for at sparre med på tværs af fagområder. Derudover har du naturligvis løbende mulighed for kompetenceudvikling og efteruddannelse.

Sparekassen Kronjylland er samtidig en stor organisation, der kan tilbyde forskellige job- og udviklingsmuligheder, også hvis du på den lange bane får nye interesser.

 

Et stærkt fællesskab

Køge afdeling er på syv år vokset til en solid afdeling. Du bliver ansat i privatafdelingen som en del af et rådgiverteam med særlig erfaring i at rådgive netop mindre erhvervskunder om deres privat- og erhvervsøkonomi. Det gør, at du har nem adgang til kolleger at sparre med, udfordre og udvikle dig sammen med. Vores størrelse gør samtidig, at vi har let ved at hjælpe hinanden og tilbyde fleksibilitet til den enkelte i hverdagen. Derudover går vi op i at have det sjovt sammen, og vi har altid plads til grin og sjove aktiviteter.

Vi er et godt miks af både garvede og yngre rådgivere – det skaber en fed dynamik og et inspirerende fagligt miljø, hvor vi praktiserer hyppig faglig sparring på tværs af fagområder.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes, forbi:

  • Du har gennemgået vores onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i teamet at kende og deltaget i sammøder og sparring. Du er allerede ved at tage vores kundekoncepter og kundeløfter til dig og benytter dem i dine kundemøder.

  • Du nyder det tætte samarbejde med kunderne i din portefølje, som du er ved at lære godt at kende. I din rådgivning bruger du langt størstedelen af din tid på at yde en rigtig god privatrådgivning, og det er derfor vigtigt, at du på forhånd har flere års solid erfaring med at rådgive privatkunder. Samtidig har du flair for en helhedsrådgivning af den ejerledede virksomhed, og du hjælper derfor også naturligt med kundernes mindre og ukomplicerede erhvervsdel – eventuelt med hjælp fra kolleger i afdelingens erhvervsteam. Du mestrer denne vekselvirkning, da du på forhånd har stor erfaring med disse kunder.

  • Du er i fuld gang med at videreudvikle din portefølje, der primært består af ejerledere i mindre erhvervsvirksomheder. Det betyder, at du er proaktiv på vores markedsområde, og at du har succes med at skabe kontakt til potentieller kunder.

  • Dine kolleger i afdelingen har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du er dygtig, nysgerrig og ikke holder dig tilbage med at stille spørgsmål eller bede om hjælp. Men også fordi din tillidsvækkende facon gør det let for dig at tale drømme og planer med kunderne og at opbygge værdifulde og langvarige relationer med dem.

Efter et år er du en stærk sparringspartner for kolleger og kunder, og du bidrager til afdelingens høje kundetilfredshed. Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:

  • På privatområdet kan du med stor selvstændighed rådgive og udfordre dine kunder. Du har nemlig stærke kompetencer inden for blandt andet bolig, pension og investering. Derudover har du også god indsigt i kundernes erhvervsdel, og du er derfor en værdsat sparringspartner for de mindre erhvervskunder.

  • Kundetilfredshed står øverst på din dagsorden, og du drives af at se muligheder og finde løsninger, ligesom du kender alt til vigtigheden af hastighed, kvalitet og høj service. Du inddrager derfor også naturligt de specialister, vi har tilknyttet afdelingen.

  • Du tiltrækker fortsat nye kunder og deltager i at gøre endnu flere opmærksomme på det, vi kan i Sparekassen Kronjylland.

  • Du bidrager til afdelingens fortsatte succes. Det gør du blandt andet ved at være en aktiv del af afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø. Du bidrager derudover naturligt med din faglighed og erfaring, og du holder dig ikke tilbage, hvis du har forslag til, hvordan vi kan gøre noget endnu bedre.

 

En ambitiøs sparekasse

Du bliver en del af en solid og ambitiøs sparekasse med cirka 900 medarbejdere, som hver dag skaber gode resultater. Ifølge den seneste kundeundersøgelse fra analysebureauet EPSI har vi eksempelvis landets mest tilfredse bankkunder – både blandt private og erhverv! Derudover har vi de seneste år åbnet flere nye afdelinger rundt i landet – ikke mindst på Sjælland.

I Køge vil du opleve en sjov og afvekslende arbejdsdag, hvor resultater er noget, vi skaber sammen. Du kan derfor glæde dig til at blive en del af et stærkt fællesskab i en flad organisation. Det betyder, at der hos os ikke er langt fra tanke til handling, og at vi meget gerne lytter til dine gode idéer.

Klar til nye udfordringer? Så kom og gør en forskel for kunderne i et af landets 10 største pengeinstitutter sammen med os!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Tårnhøj jobtilfredshed

Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.

Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.

Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder. 

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.