Ny storkundeafdeling søger kundechef til komplekse erhvervskunder i København
Sparekassen Kronjyllands erhvervsafdelinger i København har vokseværk. De seneste år har vi fået flere store virksomheder i porteføljen, og det tager vi nu konsekvensen af ved at skabe et dedikeret storkundeteam: Storkunde København, der får til huse i vores afdeling på Kongens Nytorv. Samtidig ønsker vi at udvide holdet med dig, der som kundechef - erhverv har lyst til at give nogle af Sparekassen Kronjyllands allerstørste erhvervskunder fuld opmærksom og værdifuld erhvervsrådgivning. Udover dig søger vi samtidig en assisterende erhvervskunderådgiver.Du kommer derfor med på holdet på et særligt spændende tidspunkt, hvor vi sammen gør den nye erhvervsenhed til en stor succes og sætter vores præg. Samtidig er vi med til at sætte strøm til et nyt stort powerhus, når afdelingen på Kongens Nytorv med op mod 35 kolleger kommer til at huse kompetencer inden for både privat, erhverv, storkunder og Private Banking.
Bliv en del af et stærkt storkundeteam
Teamet består i forvejen af en afdelingsdirektør, en kundechef og en studentermedhjælper. Selvom vi er en ny enhed, består teamet af erfarne kræfter med stor faglighed og høj anciennitet i både branchen og Sparekassen Kronjylland. Det betyder, at du får en unik mulighed for at blive en del af et spændende fagligt miljø, der arbejder dedikeret med store og komplekse erhvervskunder – blandt andet inden for energisektoren. Med attraktive produkter på hylden, stor indflydelse, fokus på stærke personlige relationer og et dedikeret specialistteam omkring dig får du rig mulighed for at blive storkundernes foretrukne sparringspartner.Hos os får du:
- En portefølje, der sandsynligvis er mindre end hos konkurrenterne. Vi investerer nemlig ressourcer i at opbygge en meget tæt relation til vores store erhvervskunder – og komme hele vejen rundt om dem i rådgivningen. Samtidig gør det, at vi kan rykke hurtigt, når en virksomhed eller en af dens nøglemedarbejdere har behov for det.
- Gode kolleger, hvis jobtilfredshed og engagement er markant højere end gennemsnittet for finansvirksomheder i Rambølls undersøgelser for medarbejdertilfredshed.
- Danmarks mest tilfredse erhvervskunder. Ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har vi igen i år landets mest tilfredse bankkunder - både blandt private og erhverv.
- En stor organisation med mange forskellige jobmuligheder – også hvis du på den lange bane får nye interesser, vil videreuddanne dig eller får lyst til ledelse.
Sådan bliver du en succesfuld kundechef hos os:
Du overtager afhængigt af dine præferencer i større eller mindre grad en eksisterende portefølje af attraktive storkunder, som du skal give en grundig rådgivning – og samtidig udbygge. Det er derfor afgørende, at du er stærk på erhvervsområdet, har stor indsigt i kreditområdet og kan trække på solid erfaring med at opfylde komplekse erhvervskunders behov for opmærksom, hastighed og høj kvalitet. På den måde kan du komme hele vejen rundt om kundernes behov, ligesom du naturligt inddrager – og samarbejder med - relevante specialister.
Du trives samtidig med en udadvendt rolle, hvor du løbende udvider dit professionelle netværk og opbygger nye relationer og forretningsmuligheder. Det gør du blandt andet ved at være synlig og deltage i relevante branchenetværk og events. I det hele taget har du mange års erfaring med at opbygge stærke og langvarige relationer til potentielle og eksisterende kunder.
Om et år har du et tæt samarbejde med storkunderne i din portefølje, og de oplever, at du er proaktiv og kontakter dem uopfordret. Du drives af ordentlighed, resultater og udvikling og er med til at sikre, at vores storkunder altid mødes både med et glimt i øjet og kompetent rådgivning. I din rådgivning drøfter du derfor udvikling, konkurrenceevne og vækstpotentiale med kunderne og udfordrer dem også på et strategisk niveau blandt andet med afsæt i strategiværktøjet Business Model Canvas.
Derudover deltager du naturligvis i et lærerigt sparringsmiljø i afdelingen, hvor vi samtidig går op i at hjælpe hinanden og have det sjovt sammen. Resultater er nemlig noget, vi skaber sammen som et hold.
Fleksible rammer i solid organisation
Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger – ikke mindst på Sjælland. I Storkunde København får du stor indflydelse på jobbets indhold og afdelingens succes, men også på tilrettelæggelsen af din egen arbejdsdag. Vi ved nemlig, at der er andet end arbejde, der fylder i dit liv.
Du bliver en del af en organisation med næsten 1.000 kolleger og mange forskellige jobmuligheder. Får du på den lange bane nye interesser, har vi derfor også gode muligheder for at støtte op om dem i vores nye store finanshus på Kongens Nytorv eller andre steder i organisationen.
Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Så kom og sæt strøm til Kongens Nytorv sammen med os!
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.
