Er du vores nye kollega?

Kunderådgiver til vores medarbejderbank: Bliv kollegernes økonomiske sparringspartner

Vi vokser og byder for tiden mange nye kolleger velkommen. Vi er derfor på udkig efter dig, der vil være med til at gøre en forskel for Sparekassen Kronjyllands over 1.000 medarbejdere, deres familier og deres økonomi.

Du kan glæde dig til:

  • Hver dag at bidrage til en nemmere hverdag for Sparekassens medarbejdere, når du giver dem fantastisk rådgivning og gode kundeoplevelser
  • At møde rigtig mange af dine kolleger på tværs af afdelinger og arbejdsopgaver
  • At bringe din faglighed i spil, når du rådgiver om alle facetter af privatfaget
  • At give medarbejderne og deres familier de samme gode muligheder, services og tilbud som vores øvrige kunder
  • At få en alsidig hverdag, hvor du både kan arbejde fra Medarbejderbanken i Randers, fra vores hovedsæde, vores supporthus i Hammel eller en af vores andre afdelinger – og indimellem også hjemmefra. Vores afdeling bliver nemlig budt velkommen alle steder. De mange muligheder, som du selv har stor indflydelse på, giver en enorm fleksibilitet i hverdagen.

I jobbet kommer du til at møde og hjælpe mange kolleger og deres familier, som bliver dine kunder. Derudover er du en af de første til at byde nye kolleger og deres familier velkommen i Sparekassen, når du tager godt imod, opretter og rådgiver dem. Derudover kommer du også til at rådgive pensionerede medarbejdere.

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes særligt godt, fordi:

  • Du har gennemført vores målrettede onboardingforløb og fået et godt indblik i Sparekassens kultur og processer, så du kan være en god rollemodel for Sparekassen, når du er i dialog med dine kunder. Du er hurtigt blevet en del af Medarbejderbanken og af en hverdag, hvor vi praktiserer hyppig faglig sparring.
  • Du er god til at opbygge relationer og trives med den tætte kontakt til dine kunder. I din rådgivning vender du deres drømme, planer og langsigtede mål med dem. Du drives nemlig af at se muligheder og komme hele vejen rundt om kundernes privatøkonomi.
  • Dine kolleger både i Medarbejderbanken og blandt dine kunder har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du på forhånd har flere års erfaring som kunderådgiver og er stærk på alle områder af privatfaget. Du bidrager med stor nysgerrighed og faglighed i alle typer sager – både de nemme og de mere komplicerede. Du står dog aldrig alene – vi er et stærkt team, som altid hjælper og sparrer med hinanden.
  • Du bliver motiveret, når kunderne giver dig faglige udfordringer, du kan omsætte til god rådgivning. Samtidig formår du at håndtere fortroligheden i relationen til kunder, som også er dine kolleger.

Efter et år er du blevet en stærk sparringspartner både for dine kolleger i Medarbejderbanken og for dine kunder. Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:

  • Du har besøgt alle dine afdelinger minimum én gang og fået et godt kendskab til dine kunder, som du fortsat er ved at opbygge stærke relationer til.
  • Kundetilfredshed står øverst på din dagsorden, og du udlever hver dag Sparekassens kundeløfter. Det betyder blandt andet, at du er opsøgende og tilgængelig og gerne kontakter kunderne uopfordret. Du kender nemlig vigtigheden af hastighed, kvalitet og høj service. Du inddrager derfor også naturligt de specialister, vi har tilknyttet.
  • Som holdspiller bidrager du naturligt med din faglighed, erfaring og gode idéer til, hvordan vi sammen kan blive endnu bedre. Du er nysgerrig og holder dig heller ikke tilbage, når du har spørgsmål.

Alsidig hverdag

I Medarbejderbanken får du syv kolleger, der ligesom dig sikrer rådgivning og vidensdeling inden for alle afkroge af privatområdet. Vi holder til i samme hus som Randers City afdeling, og der er et godt fællesskab og en god faglig sparring mellem de to afdelinger.

I Medarbejderbanken er vi tit på farten og arbejder fra forskellige steder i landet. Vi mødes dog også fysisk og dyrker fællesskabet og sparringen, og ellers mødes vi ofte på Teams. Vi har et stort fokus på at have et stærkt sammenhold – vi er holdspillere og er der derfor for hinanden, både når vi har brug for at vende en problemstilling, nå skarpe deadlines eller bare at få en second opinion – eller et godt grin. I jobbet har du rig mulighed for at udvikle og udfordre dig selv fagligt og til at bidrage til at udvikle vores rådgivning til medarbejderne.

Solid organisation i vækst

Du bliver en del af en solid sparekasse, der skaber gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger, og ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har vi igen i år landets mest tilfredse bankkunder - både private og erhverv.
Vi er en stor organisation med mange forskellige job- og uddannelsesmuligheder - også hvis du på den lange bane får nye interesser eller vil udfordres på nye områder. Derudover kan du se frem til fleksible rammer, så balancen mellem dit arbejds-, familie- og fritidsliv harmonerer.

Kom og gør en forskel for kollegerne i Sparekassen Kronjylland sammen med os!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Tårnhøj jobtilfredshed

Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.

Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.

Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder. 

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.