Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Form dit eget drømmejob som kunderådgiver i Roskilde

Vil du skræddersy dit eget job – i et pengeinstitut, hvor vi har intet mindre end landets mest tilfredse privatkunder? Det har du mulighed for i Roskilde, som er en succesfuld nyere afdeling. Efter blot to år ønsker vi at udvide vores hold og skrue endnu mere op for vores privatrådgivning.
Du kan selv være med til at påvirke jobbets indhold - alt efter dine kompetencer og ønsker. Du har dermed indflydelse både på kompleksiteten i din portefølje og på, i hvor høj grad du dedikerer din tid til rådgivning af privatkunderne eller også krydrer din rådgivning med en mere opsøgende rolle, hvor du skaber kontakt til nye kunder. Du får gode kolleger omkring dig i en ambitiøs afdeling centralt i Roskilde.

I jobbet skal du:

  • Udleve din begejstring for at rådgive, udfordre - og måske udvide - din portefølje af privatkunder
  • Være i tæt kontakt med kunderne og hver dag skabe gode kundeoplevelser. Vores kunder skal opleve, at vi er tilgængelige, og at de hører uopfordret fra os
  • Bringe dig selv, din faglighed og din ordentlighed i spil hver dag
  • Skræddersy individuelle løsninger til kunderne og give dem et godt økonomisk overblik
  • Gøre endnu flere opmærksomme på det, vi kan i Sparekassen Kronjylland

Du bliver derudover en del af en solid sparekasse, der oplever vækst og fremgang. I en nyere analyse fra Voxmeter har de danske privatkunder for eksempel kåret os til at have Danmarks bedste rådgivere, ligesom vi ifølge den seneste EPSI-måling har landets mest tilfredse privatkunder. Resultaterne forpligter og gør, at vi oplever tilgang af nye kunder. Vi har derfor brug for flere hænder og glæder os til at skabe endnu flere gode kundeoplevelser i Roskilde sammen med dig.

Vi er på udkig efter dig, der:

  • Er bankuddannet og fagligt stærk på privatområdet. Du kommer hele vejen rundt om økonomien i din rådgivning
  • Er god til at snakke drømme og planer med kunderne. Med din udadvendte og tillidsvækkende facon er det let for dig at komme i dialog med alle slags kunder
  • Er bevidst om kundernes behov for hastighed, kvalitet og opmærksomhed
  • Har et godt drive og en positiv tilgang til opgaver, kunder og kolleger. Du drives af at se muligheder og at finde løsninger
  • Har lyst til at blive en del af et fantastisk fællesskab

Vi forventer, at du har nogle års erfaring med at rådgive privatkunder. Du er en dygtig holdspiller, men kan også gå solo, når det er nødvendigt. Har du et godt kendskab til Roskilde, er det en fordel, men ikke et krav.

Derfor skal du også søge jobbet

Du får 13 gode kolleger at sparre med i en afdeling med højt til loftet og korte beslutningsveje. Derudover har vi forskellige fagspecialister tilknyttet, som vi også arbejder tæt sammen med. Vi har et stærkt fagligt miljø, er gode til at hjælpe hinanden og skaber resultater som et hold. Vi er ambitiøse, og med dig ombord på vores hold går vi målrettet efter at udvide vores privatrådgivning i Roskilde.

Vi tilbyder udvikling, ambitioner, attraktive produkter til kunderne, gode værktøjer til din hverdag og adgang til løbende efteruddannelse. Udover at du får mulighed for at påvirke afdelingens videre retning og succes, kan du se frem til fleksible rammer. Hos os venter et job og en hverdag, du selv har stor indflydelse på.

Danmarks bedste bankrådgivere

Vi har Danmarks bedste bankrådgivere

Det slår en ny undersøgelse fast, hvor analyseinstituttet Voxmeter har spurgt de danske privatkunder, hvor tilfredse de er med deres bankrådgiver. 

Læs mere

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.