Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Vi åbner i Hillerød – vil du være med som kunderådgiver?

Sparekassen Kronjylland kommer til Hillerød, hvor vi åbner en ny afdeling. Vil du opleve pionerånden ved at åbne noget nyt, mærke fornemmelsen af at skabe en succes og blive en del af et hold med samme mål, så har du chancen nu.

Vi har de seneste år åbnet flere nye afdelinger, så du og dine kolleger får masser af opbakning fra organisationen, samtidig med at der lokalt er en høj grad af frihed til, at I sammen kan skabe lige præcis den afdeling, der bedst passer til Hillerød.

Du kan læse mere om åbningen i Hillerød i vores pressemeddelelse her.

Nok om den nye afdeling. Nu til jobbet – og dig:

Vi er på udkig efter dig, der vil give privatkunderne den allerbedste rådgivning i et job, hvor du samtidig kan udleve din lyst til at opsøge og tiltrække nye gode kunder i et spændende markedsområde. Du får indflydelse og ansvar i en afdeling med gode kolleger (de første er allerede ansat) og høje ambitioner om at gøre en forskel for kunderne i Hillerød.

Mange banker sender deres kunder i callcentre. Det gør vi ikke. I Sparekassen Kronjylland tror vi på, at relationen mellem rådgiver og kunde er altafgørende, og vi bestræber os derfor på, at du som rådgiver er tæt på dine kunder og følger dem op gennem alle livets faser.

I jobbet kan du se frem til:

  • Selvstændigt at opbygge, udvikle og rådgive din egen portefølje af privatkunder
  • At stå for den løbende kundekontakt og derigennem sikre gode kundeoplevelser
  • At være på forkant med de mest optimale løsninger for kunderne
  • At deltage i relevante netværk og være med til at gøre endnu flere opmærksomme på det, vi kan i Sparekassen Kronjylland
  • At blive en vigtig del af en fantastisk afdeling
  • At arbejde selvstændigt med en stor grad af frihed under ansvar og med indflydelse på egen hverdag

Vil du med på holdet, er det vigtigt, at du:

  • Har erfaring med at rådgive privatkunder. Du kan selvstændigt give kunderne en grundig behovsafdækning og rådgivning - både inden for hverdagsøkonomi, bolig, pension, investering m.v.
  • Er god til at skabe kontakt til nye kunder og opsøge nye forretningsmuligheder
  • Er tillidsvækkende, vedholdende og kan se muligheder, så du kan hjælpe kunderne i mål med deres ønsker og drømme. Du brænder for at skabe gode kundeoplevelser
  • Er god til at kommunikere med alle typer kunder og samarbejdspartnere og er stærk både på skrift og i tale
  • Inddrager og samarbejder med relevante specialister - du er i det hele taget en god holdspiller
  • Kan lide at skabe resultater, der kan mærkes både hos kunden og i vores afdeling


Du behøver ikke nødvendigvis at have mange års erfaring som kunderådgiver – det vigtigste er, at du har lysten til at udvikle dig inden for området.

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Du får i høj grad mulighed for at udfordre og udvikle dig selv fagligt og personligt i et alsidigt job. Hillerød afdeling får placering i et meget attraktivt markedsområde, hvor det kun er os selv, der sætter begrænsningerne. Vi er en dynamisk afdeling, der går op i at have det sjovt sammen, mens vi skaber forretninger og gode kundeoplevelser. Du bliver derfor en del af et friskt og ambitiøst team med rig mulighed for faglig sparring – både med kolleger i afdelingen og vores tilknyttede specialister, eksempelvis formue- og investeringsrådgivere.

Sparekassen har åbnet flere nye afdelinger de seneste år – ikke mindst på Sjælland, hvor Hillerød er vores seneste skud på stammen. Du bliver dermed en del af et solidt pengeinstitut i god udvikling, og hvor vi vægter kundetilfredshed og medarbejdertrivsel højt.

Udover at du får indflydelse på vores videre retning og succes i Hillerød, kan du se frem til fleksible rammer, så balancen mellem dit arbejds-, familie- og fritidsliv harmonerer.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 700 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab og medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. Vores decentrale struktur giver dig stor indflydelse på dit arbejde og din dagligdag. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.