Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Facility-koordinator til daglige driftsopgaver, support lagerstyring, – og et fedt fagligt miljø

Er facility drift, serviceaftaler, overblik og samarbejde lige dig? Og har du lyst til at udleve det i en administrativ koordinatorrolle, hvor du – sammen med en anden koordinator – bliver en vigtig nøgleperson i krydsfeltet mellem drift, intern og ekstern support og samarbejde med leverandører og samarbejdspartnere samt indkøb og lagerstyring? Så er det måske lige dig, vi er på udkig efter til Sparekassen Kronjyllands Facility Service-afdeling, der har base i Randers.

Sammen med resten af teamet i Facility Service får du en vigtig rolle i at sikre, at de daglige driftsopgaver i forbindelse med Sparekassens bygningsmasse kører som smurt. Du bliver medansvarlig for håndtering og prioritering af de daglige indkomne opgaver, kontakt til samarbejdspartnere og håndværkere, planlægning af udførelse af opgaver samt kontering og behandling af indkomne faktura. Du får et team med gode kolleger omkring dig til at sparre med og udvikle vores opgaveløsning og resultater sammen med – blandt andet kommer du til at samarbejde tæt med afdelingens anden koordinator. Derudover skal du være med til at stå for ansvaret for indkøb af inventar og møbler i et af landets 10 største pengeinstitutter. Samtidig kommer du til at håndtere lagerstyring af forbrugsvarer og møbler på vores domiciler i Hammel og Randers

Du kan glæde dig til hver dag at være med til at gøre en forskel for vores cirka 900 medarbejdere og 195.000 kunder fordelt på mere end 40 afdelinger rundt i hele landet.

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes særligt godt, fordi:

  • Du har gennemgået vores onboardingprogram, hvor du er blevet introduceret til teamet, vores dagligdag og vores mange forskellige opgaver. Det betyder, at du også har lært Sparekassens bygningsmasse og dine nærmeste kolleger og samarbejdspartnere at kende.
  • Du er blevet fortrolig med vores primære opgavestyringsprogram, Dalux FM, og behandler allerede dagligt indmeldinger og opgaver herigennem.
  • Du er kommet godt i gang med håndteringen af dine første servicekontrakter, hvor du har et godt overblik over deres opgaver og igangsættelse. Du arbejder nemlig struktureret og målrettet. Du trives samtidig med, at vi ikke altid kender morgendagens opgaver eller pludselig skal ændre planer, hvis noget skal gå stærkt.
  • Du er god til at kommunikere på både skrift og i tale. Det nyder du eksempelvis godt af, når du prøver kræfter med nogle af indkøbsopgaverne og er i kontakt med flere af vores faste leverandører eller indhenter tilbud. Men også, når du tilkalder håndværkere, sikrer videomateriale til politiet eller bidrager med at besvare afdelingens fællesmail og -telefon.

Om 1 år er Facility Service fortsat kendt for høj driftssikkerhed og for at yde god support til resten af organisationen. Det bidrager du sammen med din kolleger til, da:

  • Du håndterer selvstændigt dagligt indkomne opgaver fra hele afdelingsnettet og færdes hjemmevant i vores opgavestyringsprogrammer.
  • Du har taget 100 % ejerskab over vores lagerstyring og dermed over lagerbeholdningen og vores bestilling af forbrugsvarer og inventar. Derudover har du nu det fulde overblik over vores servicekontrakter og opfølgningen af dem.
  • Du arbejder selvstændigt med flere forskellige mindre projekter og bidrager herigennem positivt til drift og vedligehold af Sparekassens bygningsmasse.
  • Eksterne samarbejdspartnere, som du nu står for kontakten til, ser dig som en vellidt og kompetent samarbejdspartner. Det samme gør dine kolleger i Facility og i den øvrige organisation – eksempelvis i de kundevendte afdelinger, som du arbejder tæt sammen med, når du planlægger ad hoc opgaver i en bestemt afdeling. De oplever dig alle som en god holdspiller, der formår at opbygge og vedligeholde relationer. Derudover er du kendt for at være en ”afslutter”, der sætter en ære i at få opgaverne helt i mål.

Vi bakker op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser – eksempelvis også grundig introduktion til Dalux FM.

Indgangene til jobbet kan være flere. Du har måske en erfaring fra en lignede stilling som koordinator i en facility afdeling eller lignede. Du kan også have erfaring som receptionist eller administrativ medarbejder med bred erfaring med forskellige opgavetyper. Det afgørende er, at du har flair for administrative opgaver og lyst til en alsidig hverdag, hvor du har stor indflydelse på de opgaver, der udføres på tværs af Sparekassens lokaliteter. Kørekort er et must.

Bliv en del af et stærkt team

Du kan glæde dig til at blive en del af en afdeling, der sætter samarbejde, humor og fællesskab højt. Vi løfter i flok, og når det kræves, ”går alle mand på dæk”. Vi prioriterer også, at alle møder fysisk ind i afdelingen på hovedsædet i Randers flere gange om ugen - både for det kollegiale og for at skabe de bedste rammer for at sparre med hinanden. Derudover holder vi også gerne sociale arrangementer et par gange om året uden for kontoret.

Solid sparekasse og attraktiv ansættelsespakke

Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads, der skaber gode resultater. Eksempelvis har Sparekassen ifølge den seneste kundeundersøgelse fra analysebureauet EPSI landets mest tilfredse bankkunder – både blandt private og erhverv. Vi er dermed en stor, ambitiøs organisation, og vi har mange forskellige jobmuligheder - også hvis du på den lange bane får nye interesser.

Du kan derudover se frem til en attraktiv ansættelsespakke med blandt andet 7 ugers ferie og frihed. Da vi ved, at der er andet end arbejdet, der fylder i dit liv, kan du også se frem til fleksible rammer for tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får også 11,65 % arbejdsgiverbetalt pension, 3,25 % i ferietillæg, sundheds-, tand- og ulykkesforsikring samt favorable vilkår som kunde i vores Medarbejderbank.

Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Så kom og gør en forskel for Sparekassens 900 medarbejdere - og vores kunder - sammen med dit nye team!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.