Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Opsøgende erhvervsrådgiver eller senior erhvervsrådgiver til Køge

Vil du være med til at gøre en forskel for erhvervskunderne, og har du samtidig en stor lyst til at opsøge og tiltrække nye spændende kunder? Har du lyst til at gøre det i en succesfuld afdeling med et stærkt erhvervsteam og høje ambitioner om endnu mere? Så er vi måske det perfekte match!

Du bliver en del af en sund sparekasse, der oplever vækst og fremgang – ikke mindst på Sjælland, hvor vi de seneste år har åbnet flere nye afdelinger.

Du kan glæde dig til at:

  • Få fokuseret tid til at tiltrække nye erhvervskunder igennem relationer, salgsaktiviteter, netværk og opsøgende arbejde, så du kan opbygge din egen kundeportefølje
  • Få hjælp fra specialister og supportere i dit daglige arbejde
  • Blive en strategisk samarbejdspartner for erhvervskunderne og udnytte din erfaring til at udfordre dem blandt andet med afsæt i Business Model Canvas modellen
  • Være en del af et succesfuldt erhvervsteam i en afdeling med højt til loftet og korte beslutningsveje
  • Blive en del af et godt sparringsmiljø med høj faglighed og lysten til at spille hinanden gode. Vi udfordrer os selv, hinanden og kunderne

Du kan se, hvorfor nogle af vores mange erhvervskunder har valgt Sparekassen Kronjylland til her.

Vi forventer, at du:

  • Trives i en opsøgende rolle, hvor du deltager i netværk og aktiviteter, der fører til nye kunder
  • Er drevet af at opsøge muligheder og vinde forretninger
  • Har mod på og kompetencer til – med støtte fra teamet – at opbygge din egen kundeportefølje fra bunden
  • Har højt humør, er udadvendt og brænder for at udfordre erhvervskunderne på et strategisk niveau
  • Er fagligt stærk på erhverv og kredithåndværk
  • Kender til vigtigheden af et højt serviceniveau og den hastighed, der skal til for at tiltrække nye kunder
  • Kan skabe stærke relationer og gode kundeoplevelser. Vores kunder skal opleve, at vi er tilgængelige, og at de hører uopfordret fra os
  • Kan kommunikere med alle typer af erhvervskunder og samarbejdspartnere
  • Tager initiativ og bidrager til afdelingens fælles mål

Vi forestiller os, at du har mindst et par års erfaring med at rådgive erhvervskunder og komme hele vejen rundt om deres økonomi. Derudover har du stor succes med at opsøge, tiltrække og fastholde nye kunder.

 

Det gør stillingen særligt attraktiv

I Køge oplever vi stor succes med at give erhvervskunderne en personlig rådgivning og at være en værdifuld sparringspartner for dem. Det gør, at mange virksomheder i Køge-området er interesseret i at høre mere om at blive erhvervskunde hos os.

Vi er en vækstafdeling med et højt aktivitetsniveau. På bare syv år er vi gået fra at slå dørene op til at have en af de største erhvervsafdelinger i Sparekassen Kronjylland. Vi har mod på mere og glæder os til sammen med dig at udbygge vores samarbejde primært med områdets mellemstore erhvervskunder.

Du får rig mulighed for at påvirke afdelingens retning og succes på erhvervsområdet og til at udfordre eller udvikle dine kompetencer og videre karrierevej.

Høj kunde- og medarbejdertilfredshed er vores drift. Vi går derfor op i et have et stærkt fællesskab, hvor vi interesserer os for hinanden og har plads til smil og godt humør, mens vi skaber resultater og udvikler os selv og vores forretning.

Udover fleksible rammer, et alsidigt job og stor indflydelse på din arbejdsdag kan du se frem til at blive en del af et af landets 10 største pengeinstitutter. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og spændende karrieremuligheder.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.