Klageansvarlig

I Sparekassen Kronjylland forsøger vi altid at løse eventuelle uenigheder, hvor de er opstået.

Hvis du mener, vi har gjort noget forkert eller mener der er sket en fejl, opfordrer vi til, at du først og fremmest tager kontakt til din afdeling. Forhåbentlig kan du og medarbejderne i afdelingen rette op på det som er sket.

Du er også velkommen til at kontakte Juridisk sekretariat, som er ansvarlig for behandling af klager.

Du kan skrive til:

Sparekassen Kronjyllands klageansvarlig
Juridisk sekretariat
Tronholmen 1
8960 Randers SØ
Eller send en mail til: klageansvarlig@sparkron.dk

Du har også mulighed for at indbringe din klage for

Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8 B, 2. sal
1256 København K
Tlf. 35 43 63 33

Læs mere på pengeinstitutankenaevnet.dk

For kunder i udlandet ved onlinekøb

EU-kommissionen har oprettet en online klageportal, som du kan bruge til klager over ydelser købt online. Portalen henvender sig primært til kunder bosat i udlandet. Du kan klage her: http://ec.europa.eu/odr. Du skal oplyse mailadressen klageansvarlig@sparkron.dk, hvis du benytter portalen.