Arbejdet i repræsentantskabet giver indsigt og indflydelse


Medlemmerne af repræsentantskabet skal deltage i to årlige møder. Det ordinære repræsentantskabsmøde som typisk er i marts eller april
Mødet holdes i marts/april, hvor der er valg til bestyrelsen, godkendelse af regnskab og lignende. I september holder vi midtvejsmøde, der er mere uformelt. Her deltager flere af de ledende medarbejdere og ud over gennemgang af halvårsregnskabet er der mulighed for foredrag og lignende. Udover de faste møder kan der være fyraftensmøder i forbindelse med større beslutninger eller forandringer. 

Orientering og debat

I forbindelse med begge møder får repræsentantskabet en grundig gennemgang af Sparekassens aktuelle situation, indsigt i de vigtigste beslutninger og overvejelser bestyrelsen har gjort om fremtiden, og der er mulighed for at spørge til Sparekassens drift, debattere relevante emner og hermed give inspiration og forslag til bestyrelsens videre arbejde.

Du bliver desuden løbende holdt opdateret med materiale og informationer, og mindst en gang om året bliver du inviteret til et møde med din lokale afdelingsdirektør.

Vi vil gerne, at repræsentantskabets medlemmer bidrager med at udvikle forretningen og udbrede kendskabet til Sparekassen.


Læs også

Familie i køkken

Betaling

Nye betalingsanbefalinger til borgere og virksomheder

Nationalbanken har offentliggjort en opdatering af sine anbefalinger til borgere og erhvervsdrivende inden for betalinger. Anbefalingerne har fokus på offline-funktionen i betalingskort, betaling via kontooverførsler, og at man som borger har forskellige kort og kontanter til rådighed.

Garant-millionen

Garant-millionen støtter kampen mod spilafhængighed

En halv million danskere har et problematisk forhold til spil – mere end 30.000 har alvorlige spilleproblemer. Vi ser, hvordan ludomani rammer både den enkeltes økonomi og hele familien. Derfor støtter Garant-millionen nu tiltag, der bidrager til at bekæmpe spilafhængighed.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Vi øger trygheden ved Apple Pay og Google Pay

Konti

Erhverv får udskiftet Dankort og Visa/Dankort

På lige fod med øvrige pengeinstitutter skal vi udskifte vores erhvervskunders Dankort og Visa/Dankort med et andet kort. Er du erhvervskunde med et af de nævnte kort, skal du derfor benytte det nye kort fra oktober.