Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Kundesupporter til onboarding af nye privatkunder

Vores afdeling; Ny Kunde har stor indflydelse på privatkundernes første vigtige kontakt med - og oplevelse af - Sparekassen. Vi går derfor hver dag på arbejde for at skabe gode kundeoplevelser for kunder, der skal onboardes, og for at gøre deres skifte til Sparekassen så let for dem som muligt. Vi har et højt serviceniveau og tager hver især ejerskab for vores opgaver.

Som kundesupporter i Ny Kunde har du en vigtig opgave i at bidrage til at give nye privatkunder et godt første møde med Sparekassen. Du gør en forskel og bidrager til den gode kundeoplevelse ved at sikre korrekt sags- og dokumenthåndtering. Samtidig er du med til at sikre, at Sparekassen kan udleve vores kundeløfter, og bidrager til, at kunderne kan føle sig trygge i vores rådgivning og support.

I jobbet skal du:

  • Arbejde med produktion:
  • Godkendelse af AML
  • Oprettelse af produkter, herunder lån, sikkerheder, konti, kort, netbank
  • Opfølgninger på f.eks. underskrift
  • Oprette overførselsanmodninger
  • Behandle henvendelser fra vores afdelingsnet samt være proaktiv mod vores rådgivere ift. afklaringer og spørgsmål
  • Kundekontakt for afklaringer og eventuelle mangler

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter de første 100 dage i jobbet har du gennemført vores målrettede onboarding-program og deltaget på diverse kurser og sidemandsoplæring. Du er kommet godt ind under huden på kulturen i Ny Kunde og du begynder at finde dit ståsted i teamet og på lokationen på Frankrigsvej i Hammel.

Du løser selvstændigt dine arbejdsopgaver med støtte og vejledning fra dine kolleger som altid står klar til at hjælpe og assistere. Du bidrager med din nysgerrighed og din proaktivitet og stiller alle de relevante åbne spørgsmål, du overhovedet kan komme i tanke om.

Inden for det første år i jobbet udfører dine daglige opgaver med en høj grad af selvstændighed og tager ansvar for dine opgaver og løsninger. Du bliver anerkendt som en kompetent specialist inden for dit fagområde og deler relevant viden med dine kolleger via din kommunikation. Du er nu desuden superbruger på de systemer, som indgår i sagsbehandlingen på dit område.

 

Vi leder efter dig, der:

  • Er uddannet i den finansielle sektor. Du kommer sandsynligvis fra et lignende job eller har erfaring som kunderådgiver i et pengeinstitut
  • Ønsker at skabe den gode kundeoplevelse for nye privatkunder
  • Er løsningsorienteret og har et udpræget servicegen. Du sætter en høj standard for serviceniveauet over for kolleger og kunder
  • Har stærke kommunikationsevner, der gør dig i stand til at yde god sparring til kolleger i afdelingsnettet og i dialog med kunden
  • Er struktureret og har orden i penalhuset. Du har et godt overblik og samtidig sans for detaljen. Du bidrager til at få onboarding processerne til at køre så smidigt som muligt.

Din udvikling:

Sammen med resten af Ny Kunde-teamet er du med til at sikre, at Sparekassen Kronjylland ikke blot har tilfredse kunder i dag, men også i morgen.

Du udvikler din viden og dine kompetencer ved at holde dig opdateret og ved at opsøge nye udfordrende opgaver, så du udfordrer og udvikler dig løbende

Du giver og modtager konstruktiv feedback med henblik på at udvikle dig selv og dine kolleger både fagligt og personligt. Du ved hvad der skal til for at spille dig selv og andre gode.

Du tager ejerskab for din personlige udviklingsplan og er styrende ift hvilken udvikling der motiverer dig på kort og lang sigt

Afdelingen

I Ny Kunde får du cirka 20 ambitiøse kolleger, der alle arbejder specialiseret med onboarding af nye kunder. Vi har et godt socialt sammenhold og er gode til at hjælpe hinanden. Vi er placeret på flere lokationer i landet – heraf halvdelen på Frankrigsvej i Hammel, hvor vi er i alt næsten 100 forskellige specialister, kolleger og sparringspartnere under samme tag.

Udover at du kan se frem til fleksible rammer for din hverdag, kan du glæde dig til at blive en del af et solidt pengeinstitut, der er inde i en spændende udvikling blandt andet med åbning af nye afdelinger.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.