Læs også

Familie i køkken

Betaling

Nye betalingsanbefalinger til borgere og virksomheder

Nationalbanken har offentliggjort en opdatering af sine anbefalinger til borgere og erhvervsdrivende inden for betalinger. Anbefalingerne har fokus på offline-funktionen i betalingskort, betaling via kontooverførsler, og at man som borger har forskellige kort og kontanter til rådighed.

Garant-millionen

Garant-millionen støtter kampen mod spilafhængighed

En halv million danskere har et problematisk forhold til spil – mere end 30.000 har alvorlige spilleproblemer. Vi ser, hvordan ludomani rammer både den enkeltes økonomi og hele familien. Derfor støtter Garant-millionen nu tiltag, der bidrager til at bekæmpe spilafhængighed.

Om Sparekassen

Sparekassen Kronjylland har landets mest tilfredse kunder

Både på privat og erhverv ligger Sparekassen Kronjylland igen helt i top. Den største og mest valide undersøgelse af danske bankkunders tilfredshed er netop offentliggjort, og her ligger Sparekassen Kronjylland endnu engang helt i top på både privat og erhverv. Det er tredje år i træk, at sparekassens privatkunder er de mest tilfredse, og andet år i træk at det samme gælder erhvervskunderne.

Vi øger trygheden ved Apple Pay og Google Pay

Konti

Erhverv får udskiftet Dankort og Visa/Dankort

På lige fod med øvrige pengeinstitutter skal vi udskifte vores erhvervskunders Dankort og Visa/Dankort med et andet kort. Er du erhvervskunde med et af de nævnte kort, skal du derfor benytte det nye kort fra oktober.

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør