Læs også

Garant

Garant-millionen støtter "Den nære natur"

Med temaet "Den nære natur" støtter vi projekter, der giver flere mennesker adgang til grønne områder og naturoplevelser – tæt på, hvor de lever og bor. Det kan være en stille plet i en travl by, en sti gennem mark og skov eller et fællesskab, der tager flere med ud i det fri.

1000-kronesedler

Kontanter

Indbetaling af kontanter i automater

I de fleste KONTANTEN pengeautomater kan du gratis indsætte danske kroner. Du kan indsætte op til 15.000 kroner om måneden.

På tidspunkter med uro i markedet, er det vigtigt at holde hovedet koldt.

Investering

Udsving på aktiemarkedet: Uforudsigeligt marked kræver ro og omtanke

Den amerikanske told har skabt uro på aktiemarkedet. Sparekassen opfordrer til, at man bevarer roen. Historisk set er kraftige udsving på markederne ikke usædvanlige – og selv store fald er ofte blevet efterfulgt af perioder med stigninger.

1.000-kroneseddel og mønter

Kontanter

Farvel til 1.000-kronesedler og gamle seddelserier

Ved udgangen af maj er det farvel til 1.000-kronesedler og ældre seddelserier. Har du fået tjekket, om du har nogen liggende i din sparegris, bankboks eller skuffe?

Karriere

Karriere

Find medarbejder

Find medarbejder

Vi er til for vores kunder, og vi har organiseret hele vores virksomhed med ét formål;

at gøre en forskel for vores kunder

For at konkretisere dette overfor både os selv og for vores kunder, har vi formuleret fem kundeløfter. Løfterne afspejler vores ønske om i både ord og handling at være til gavn for vores kunder:

  • Du får nemt fat i os
  • Du får flere muligheder
  • Du får hurtigt svar
  • Du hører fra os
  • Du får økonomisk tryghed

Læs mere om vores fem kundeløfter.

 

Vi hjælper vores kunder på vej


Noget af det mest afgørende som kunde i et pengeinstitut er tryghed og tillid. Helt enkelt, skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig på vej ved at finde de bedste løsninger for dig og din økonomi.

Det er afgørende, at rådgiveren har en oprigtig interesse i dig og din situation og varetager dine interesser.

Det er yderst vigtigt, at rådgiveren taler i et sprog, der er til at forstå og naturligvis skal der være en ligeværdig dialog mellem kunde og rådgiver.

Vores rådgivere ved, at de aldrig må råde kunden til noget, der ud fra deres vurdering ikke er til kundens bedste. Vi arbejder hver eneste dag stenhårdt for at blive dygtigere og dygtigere, så vores kunder altid får de bedst mulige og mest opdaterede råd.

Som kunde skal du kunne stole på, at din rådgiver vil hjælpe dig og ikke kun sin arbejdsgiver. Med ”ikke kun” henviser jeg til, at Sparekassen selvfølgelig også skal tjene penge, så vi kan betale medarbejdernes løn, fortsat kan udvikle os og støtte lokalsamfundene.

Vi tror på, at hvis vi altid hjælper kunderne ud fra deres udgangspunkt og deres behov, så kan vi også tjene penge på vores arbejde.

For tilliden og troværdigheden er det helt afgørende, og jeg vil love, at vi også fremover vil knokle for at leve op til din tillid.

Klaus Skjødt
Adm. direktør

Klaus Skjødt

Klaus Skjødt

Adm. direktør