Randers KFUM Håndbold og Sparekassen Kronjylland fortsætter mangeårigt samarbejde

Randers KFUM og Sparekassen Kronjylland har givet hinanden hånden på fortsat samarbejde frem til juli 2015.

I den periode yder Sparekassen Kronjylland en anselig støtte til Randers KFUM, og får som modydelse sit logo vist frem på alt klubbens spiller- og trænertøj. Ligeledes benyttes Randers KFUMs hjemmeside som informationskilde til Sparekassen Kronjyllands kampagner og eventuelle nye kunder.

Som sponsor er det en fornøjelse at arbejde sammen med Randers KFUM. Vi bidrager her til en håndboldklub, der i kraft af mange frivillige træner og ledere har skabt et godt miljø for nordbyens unge og lidt ældre håndboldinteresserede, siger Peter Thorsen, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland.

I forbindelse med Randers KFUM Håndbolds generalforsamling overrakte Peter Thorsen, en træningsdragt til alle klubbens trænere og ledere. Tøjet er en del af Sparekassen Kronjyllands sponsorat, og fungere som en symbolsk ”tak for indsatsen” til de trænere og ledere, der yder mange timer til gavn for Randers KFUM og dens medlemmer.

Mange af Randers KFUMs spillere og trænere er kunde i Sparekassen Kronjylland, og det er derfor naturligt for såvel klubben som for Sparekassen Kronjylland at samarbejde.

Trænere og ledere i Randers KFUM iklædt deres nye klubdragter sponseret af Sparekassen Kronjylland.