Motion og Samvær

Endnu en gang har Sparekassen Kronjyllands gavefond valgt at støtte den aktive gymnastikforening Motion og Samvær i Assentoft.

- støtten er gået til nye træningstrøjer til alle klubbens medlemmer.

Gymnastikforeningen Motion og Samvær er, som de selv udtrykker det: En forening for unge, der er blevet lidt ældre, og den drives af entusiastiske, modne gymnastikudøvere.

- For Sparekassen Kronjylland har det altid været vigtigt at støtte op om det sunde, aktive liv i vores lokalområder. Vi tror på, at det er vigtigt for alle, uanset alder, at røre sig. Det er derfor i god tråd med vores værdier, når vi støtter op om Motion og Samvær i Assentoft. Vi håber, at vores støtte vil bidrage til, at det bliver endnu sjovere at dyrke gymnastik for foreningens medlemmer, siger Ole Ditlev, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Assentoft.

Støtte til fællesskabet

Støtten fra Sparekassens gavefond er blevet brugt til 120 nye T-shirts til foreningens aktive medlemmer, som nu kan dyrke gymnastik i ens blå trøjer til den ugentlige motionsdag.

- Vi er meget glade for, at Sparekassen Kronjyllands gavefond igen i år har valgt at støtte vores forening. Det er et flot syn at se alle medlemmer dyrke gymnastik i de nye trøjer. Vi ved, at det skaber en god følelse af sammenhold og fællesskab, når alle kan møde op i ens trøjer med Sparekassen Kronjyllands navn på brystet, fortæller Torben Bech, bestyrelsesmedlem i Motion og Samvær.