Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Kundemedarbejder til at skabe gode kundeoplevelser 

Brænder du for den gode kundekontakt via telefon og mail? Og vil du – altid med et smil på læben - hjælpe både vores kunder og rådgivere med stort og småt?

I Sparekassen Kronjylland får du masser af kundekontakt og gode kollegaer. Vi tilbyder en afvekslende hverdag, hvor du bliver en del af vores Kundeservice-afdeling på Frankrigsvej i Hammel samtidig med, at du også har mulighed for i mindre omfang at arbejde i en af vores kundevendte afdelinger. Du bliver klædt grundigt på til jobbet, så det er ikke afgørende, at du på forhånd har erfaring fra et pengeinstitut.

I Kundeservice skal du blandt andet hjælpe med at:

  • Betjene basiskunder, herunder stå for behovsafdækning og overtræksbehandling
  • Behandle opfølgningshændelser
  • Yde telefonsupport til kunderne på afdelingernes hovednumre og viderestillinger
  • Besvare interne telefonopkald – for eksempel yde hjælp til rådgiverne

Du har også mulighed for en ugentlig dag ude i en af vores cirka 50 kundeafdelinger.

I en afdeling tæt på dig har du derfor også mulighed for at:

  • Være med til at planlægge og gennemføre afdelingens markedsføringstiltag og events – herunder bestille markedsføringsmateriale
  • Bestille lagervarer og serviceopgaver
  • Forny alarmkoder og vedligeholde overvågningsvideo
  • Betjene kunder der kommer ind i afdelingen

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter de første 100 dage er du blevet grundigt oplært i jobbet og har fået kultur og arbejdsgange i Kundeservice godt ind under huden. Du er sikker i din telefonbetjening og opgaveløsning, hvor du møder støtte og sparring fra dine kolleger. Derudover har du skabt gode relationer til kollegerne i Kundeservice og på tværs af Sparekassen.

Efter et år er du en succes i jobbet, når du tager ansvar for dine opgaver og selvstændigt løser langt størstedelen af kundernes forespørgsler. Du er en fagligt stærk ressource i afdelingen og en god sparringspartner, der deler ud af relevant viden og er med til at spille dine kolleger gode. Derudover er du proaktiv og byder naturligt ind med idéer, hvis du oplever områder, hvor vi kan blive endnu bedre. Du er nu fagligt, personligt og socialt et fuldgyldigt medlem af afdelingen og bidrager til, at Kundeservice skaber en endnu stærkere opgaveløsning.

Vi leder efter dig, der:

  • Har lyst til at være i kontakt med mange forskellige mennesker og er god til at kommunikere både på skrift og i tale
  • Er løsningsorienteret og har et udpræget service- og samarbejdsgen. Du skal være hurtig til at sætte dig i kundens sted og se muligheder, så kunden hurtigt kan få svar på sin henvendelse
  • Er selvstændig og tør tage beslutninger
  • Både trives med rutineprægede opgaver og hurtigt kan omstille dig, alt efter hvad kunderne har brug for hjælp til
  • Har et godt overblik og samtidig sans for detaljen
  • Har lyst til at bidrage til, at Kundeservice, som er en nyere organisering i Sparekassen, fortsat er en succes

Du bliver en del af et team

Du kan se frem til et job med faglige udfordringer og en stor kontaktflade, hvor du bliver en del af et levende hus i Hammel fuld af forskellige specialister - her får du næsten 90 engagerede kolleger og sparringspartnere under samme tag. Derudover har du mulighed for at blive en fast hjælp og sparringspartner i en af vores kundevendte afdelinger. Dette vil give dig et unikt indblik i hverdagen i vores afdelinger – og i det hele taget i et pengeinstitut.

I dit eget team, hvor cirka 40 kolleger arbejder dedikeret med kundeservice fra flere lokationer i landet, får du eftertragtet viden om support og produkter i et af landets 10 største pengeinstitutter – men også et stærkt fællesskab, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden. Vi har plads til smil og godt humør samtidig med, at vi har høje ambitioner om at levere den bedste service for kunder og kolleger.

Du udvikler dig

Du får rig mulighed for løbende at udfordre eller udvikle dine kompetencer, ligesom vi gerne understøtter din udvikling med relevante kurser eller efteruddannelse.

Det gør også jobbet attraktivt

Som kundemedarbejder får du et betydningsfuldt arbejde, hvor du med din opgaveløsning og support hver dag er en uundværlig hjælp for vores kunderådgivere og 185.000 kunder. Du er med til at sikre, at vi i Sparekassen Kronjylland kan leve op til vores kundeløfter og fortsat har Danmarks mest tilfredse privatkunder.

Du får rig mulighed for at påvirke vores opgaveløsning og videre retning i Kundeservice, ligesom du kan se frem til fleksible rammer for din arbejdsdag. Derudover får du gode arbejdsvilkår, løbende adgang til at dygtiggøre dig, i alt syv ugers ferie og frihed, tandlæge- og sundhedsforsikring og fordele i vores Medarbejderbank.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.