
Kundemedarbejder til kundekontakt, fagligt fællesskab og alsidige opgaver
Brænder du for den gode kundekontakt via telefon og mail? Og vil du – altid med et smil på læben – hjælpe både vores foreningskunder, private og rådgivere med stort og småt?
I Sparekassen Kronjylland får du masser af kundekontakt og gode kolleger. Vi tilbyder en afvekslende hverdag, hvor du bliver en del af vores Kundeservice - Privat, der lige nu har til huse på Frankrigsvej i Hammel, men som har planer om at flytte til Tronholmen i Randers. Her får du dygtige kundemedarbejderkolleger omkring dig, der er med til at gøre hverdagen både spændende, sjov og fuld af faglig sparring.
I Kundeservice - Privat vil du cirka halvdelen af tiden
indgå i vores foreningsteam, der hjælper en stor del af Sparekassens foreninger
med forskellige serviceopgaver. Du får dermed en unik indsigt i denne kundetype
og bliver en af Sparekassens eksperter på foreningsområdet. Den anden halvdel
af tiden deltager du i at besvare telefonopkald fra Sparekassens øvrige kunder.
Du kan derfor glæde dig til en alsidig hverdag med masser af kundekontakt og
til at blive en del af et større pengeinstitut. Du bliver klædt grundigt på til
jobbet, så det er ikke afgørende, at du på forhånd har erfaring fra et
pengeinstitut.
I Kundeservice skal du blandt andet hjælpe med at:
- Behandle opfølgningshændelser og mails fra kunderne
- Yde telefonsupport til kunderne på afdelingernes hovednumre og viderestillinger
- Besvare interne telefonopkald – for eksempel yde hjælp til rådgiverne
- Oprette nye foreningskunder
- Opdatere eksisterende foreningskunder
- Producere dokumenter og indhente underskrifter
- Bidrage til, at gøre Kundeservice – som er en nyere organisering i Sparekassen, der går en spændende fremtid i møde – til en fortsat succes
Som kundemedarbejder får du et betydningsfuldt og værdsat arbejde, hvor du hver dag er en uundværlig hjælp for vores kunderådgivere og 195.000 kunder. Samtidig er du med til at sikre, at vi i Sparekassen Kronjylland kan leve op til vores kundeløfter og fortsat har Danmarks mest tilfredse bankkunder.
Sådan bliver du en succes i jobbet:
Efter de første 100 dage tager du ansvar for din løsning af opgaverne og føler dig godt hjemme i Kundeservice og i Sparekassen Kronjylland. Det er lykkedes særligt godt, fordi:
- Du har gennemgået vores onboardingprogram og er blevet grundigt oplært i jobbet, så du har fået kulturen og arbejdsgangene i Kundeservice godt ind under huden.
- Du er sikker i din telefonbetjening og opgaveløsning og får støtte og sparring fra dine kolleger. Du nyder at være i kontakt med mange forskellige kunder og er god til at kommunikere både på skrift og i tale.
- Du har fået oparbejdet gode relationer til kollegerne i Kundeservice og på tværs af Sparekassen.
Efter et år er du en vigtig spiller i Kundeservice. Det skyldes især:
- Du er fagligt stærk og løser selvstændigt langt størstedelen af kundernes forespørgsler. Du er nemlig hurtig til at sætte dig i kundens sted og til at se muligheder, så kunden hurtigt kan få svar på sin henvendelse. I det hele taget har du et udpræget service- og samarbejdsgen.
- Du er en god sparringspartner, der deler ud af relevant viden og er med til at spille dine kolleger gode. Du bidrager med overblik og sans for detaljen
- Du trives med opgaver, der indimellem er rutineprægede, men kan samtidig hurtigt omstille dig, alt efter hvad kunderne har brug for hjælp til. Du er nemlig løsningsorienteret, selvstændig og tør tage beslutninger.
- Du er proaktiv og byder naturligt ind med idéer, hvis du oplever områder, hvor vi kan blive endnu bedre. Du bidrager til, at vi hele tiden udvikler os i Kundeservice. Det gør du ved hver dag at sætte høje standarder for vores serviceniveau og ved at bidrage til, at vi bliver endnu stærkere i vores opgaveløsning.
Bliv en del af et stærkt team
Du får base i et levende hus - i første omgang i Hammel - fuld af forskellige specialister med næsten 90 engagerede kolleger og sparringspartnere under samme tag.
I dit eget team, hvor cirka 40 kolleger arbejder dedikeret med kundeservice fra flere lokationer i landet, får du eftertragtet viden om support og produkter i et af landets 10 største pengeinstitutter – men også et stærkt fællesskab, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden. Vi har plads til smil og godt humør samtidig med, at vi har høje ambitioner om at levere den bedste service for kunder og kolleger.
Sparekassen Kronjylland er et solidt pengeinstitut, der oplever vækst, og de seneste år har vi åbnet flere nye afdelinger. Vi går højt op i medarbejder- og kundetilfredshed og skaber resultater som et hold. Du bliver dermed en del af en ambitiøs arbejdsplads. Vi er samtidig en stor organisation, der både kan tilbyde relevant efteruddannelse og mange forskellige job- og udviklingsmuligheder – også på den lange bane, hvis du får nye interesser.
Derudover får du rig mulighed for at påvirke vores opgaveløsning og videre retning i Kundeservice, ligesom du kan se frem til fleksible rammer for din arbejdsdag. Derudover kan du glæde dig til gode arbejdsvilkår, løbende adgang til at dygtiggøre dig, i alt syv ugers ferie og frihed, tandlæge- og sundhedsforsikring og fordele i vores Medarbejderbank.
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Tårnhøj jobtilfredshed
Vores medarbejderes jobtilfredshed er markant højere end Rambølls branche-gennemsnit for finansvirksomheder. Det slår Rambølls trivselsundersøgelse 2025 fast.
Derudover ligger vi markant højere end andre finansvirksomheder, når vores medarbejdere bliver spurgt, hvor sandsynligt det er, at de vil anbefale andre at søge job i organisationen.
Hos os kan du derfor se frem til at blive en del af en organisation med høj trivsel og et stort fokus på, at tilfredse medarbejdere er en forudsætning for tilfredse kunder.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 900 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.