Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Fagansvarlig kundesupporter med fokus på onboarding af nye privatkunder

Vores afdeling; Ny Kunde har stor indflydelse på privatkundernes første vigtige kontakt med - og oplevelse af - Sparekassen. Vi går derfor hver dag på arbejde for at skabe gode kundeoplevelser for kunder, der skal onboardes, og for at gøre deres skifte til Sparekassen så let for dem som muligt. Vi har et højt serviceniveau og tager hver især ejerskab for vores opgaver.

Som fagansvarlig kundesupporter i Ny Kunde har du en vigtig opgave i at bidrage til at give nye privatkunder et godt første møde med Sparekassen. Du gør en forskel og bidrager til den gode kundeoplevelse ved at sikre effektiv og korrekt sags- og dokumenthåndtering. Samtidig er du med til at sikre, at Sparekassen kan udleve vores kundeløfter, og bidrager til, at kunderne kan føle sig trygge i vores rådgivning og support.

Der venter dig en spændende og alsidig stilling som fagansvarlig kundesupporter i teamet, Ny Kunde, der er en del af vores forretningssupport.

I jobbet skal du:

  • Være med til at sikre korrekt sags- og dokumenthåndtering ved at være tovholder på udvalgte onboardingopgaver
  • Deltage i den løbende forbedring af vores onboardingproces og eksekvere optimeringer
  • Bringe din faglighed i spil og være en proaktiv sparringspartner på faglige udfordringer for kolleger i Ny Kunde, øvrige stabsafdelinger og i kundevendte afdelinger
  • Undervise teamets kolleger i processer og arbejdsgange
  • Deltage i Ny Kundes nyoprettede supportfunktion – og være med til at gøre den til en succes. Supportfunktionen yder sparekassens rådgivere support på indlån og onboarding i forhold til nye privatkunder
  • Deltage i de daglige produktionsopgaver – herunder gennemføre AML-godkendelser og oprette dokumenter, konti og overførselsanmodninger

Opgaverne løser du i tæt dialog og samarbejde med funktionschefen og en anden fagansvarlig kundesupporter. Da du i løsningen af mange opgaver også er i kontakt med kunder og kunderådgivere, kan du se frem til et job med en stor berøringsflade.

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter de første 100 dage er du blevet grundigt oplært i jobbet og har fået kultur og arbejdsgange i Ny Kunde godt ind under huden. Du løser selvstændigt dine arbejdsopgaver med støtte fra kolleger, er nysgerrig på måden, vi gør tingene på, og holder dig ikke tilbage, når du har spørgsmål eller idéer.

Efter et år er du en succes i jobbet, når du løser dine opgaver med en høj grad af selvstændighed og tager ansvar for dine opgaver og for dit fagområde, hvor du er en stor ressource. Du går foran ved implementering af nyt, er proaktiv og byder naturligt ind med idéer til, hvordan vi kan optimere vores processer. Som en dygtig sparringspartner deler du ud af relevant viden og er med til at spille dine kolleger gode.

Vi leder efter dig, der:

  • Er uddannet i den finansielle sektor. Du kommer sandsynligvis fra et lignende job eller har erfaring som kunderådgiver i et pengeinstitut
  • Er løsningsorienteret og har et udpræget servicegen. Du sætter en høj standard for serviceniveauet over for kolleger og kunder
  • Har stærke kommunikationsevner, der gør dig i stand til at yde god sparring til kolleger i afdelingsnettet
  • Har en analytisk og undersøgende tilgang til vores processer
  • Er selvstændig og tør tage beslutninger
  • Deltager i de daglige produktions- og supportopgaver
  • Er struktureret og har orden i penalhuset. Du har et godt overblik og samtidig sans for detaljen

Det gør stillingen særligt attraktiv

Her er et alsidigt job med ansvar og indflydelse. Sammen med resten af Ny Kunde-teamet er du med til at sikre, at Sparekassen Kronjylland ikke blot har tilfredse kunder i dag, men også i morgen. Som fagansvarlig kundesupporter får du indflydelse på processen for, hvordan vi tager imod vores kunder, og på, at vi har en høj standard for modtagelse og servicering af nye kunder. Du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet, påvirke vores team og holde dig fagligt opdateret ved at følge udviklingen i produkter, systemer og processer på tætteste hold.

Afdelingen

I Ny Kunde får du cirka 20 ambitiøse kolleger, der alle arbejder specialiseret med onboarding af nye kunder. Vi har et godt socialt sammenhold og er gode til at hjælpe hinanden. Vi er placeret på flere lokationer i landet – heraf halvdelen på Frankrigsvej i Hammel, hvor vi er i alt næsten 100 forskellige specialister, kolleger og sparringspartnere under samme tag.

Udover at du kan se frem til fleksible rammer for din hverdag, kan du glæde dig til at blive en del af et solidt pengeinstitut, der er inde i en spændende udvikling blandt andet med åbning af nye afdelinger.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.