Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang

Gør en forskel for privatkunderne med din rådgivning i Vorup

Vil du være i tæt kontakt med kunderne i din egen portefølje og hver dag gøre en forskel for dem?

Som kunderådgiver i vores afdeling i Vorup bliver du en del af et team, der sætter en ære i at møde kunderne i øjenhøjde og have en stærk personlig relation til dem. Du får gode kolleger omkring dig, og vi kan derfor love dig et fællesskab med opbakning, faglig sparring og rig mulighed for at udvikle både dig selv og jobbet.

Vi ønsker at skrue endnu mere op for vores privatrådgivning i Vorup og søger hele to nye kunderådgivere. Du kommer derfor ind i vores afdeling på et spændende tidspunkt, ligesom du i særlig høj grad har mulighed for selv at være med til at forme jobbet efter dine ønsker og kompetencer – blandt andet i forhold til, hvor stor en opsøgende rolle over for nye kunder, du ønsker. Vi har stor tillid til dig og bygger løbende videre med ansvar og muligheder, så du kan udvikle dig i jobbet og måske blive en endnu bedre rådgiver, end du er i dag.

Du bliver en del af en solid sparekasse, der oplever vækst og fremgang – og som de seneste år har åbnet flere nye afdelinger. Vi tilbyder indflydelse, en flad organisation og spændende karriereveje.

 

I jobbet kan du se frem til at:

  • Blive en del af et fantastisk team i et job med ansvar, samarbejde og udvikling
  • Være i tæt kontakt med privatkunderne, når du skræddersyr individuelle løsninger til dem og giver dem et godt økonomisk overblik
  • Løbende udvikle din portefølje med nye kunder
  • Bringe dig selv, din faglighed og din ordentlighed i spil hver dag
  • Få gode kolleger at sparre med i en afdeling med højt til loftet og korte beslutningsveje. Vi har et stærkt fagligt miljø, er gode til at hjælpe hinanden og skaber resultater som et hold
  • Være med til at gøre vores afdeling til en fortsat succes

 

Vi forventer, at du:

  • Har en finansiel uddannelse og er god til at rådgive privatkunder og komme hele vejen rundt om deres økonomi
  • Er proaktiv. Vores kunder skal opleve, at vi er tilgængelige, og at de hører uopfordret fra os. Det og meget mere lover vi dem i vores kundeløfter, som vi udlever hver dag
  • Ikke bare er god til økonomi, men også til mennesker. Du kan snakke med alle typer kunder og formår at tale drømme og planer med dem
  • Er nysgerrig og udadvendt og har en stor interesse for at opsøge nye kunder
  • Kan skabe stærke og langvarige relationer med kunderne
  • Har et godt drive og en positiv tilgang til opgaver, kunder og kolleger. Du drives af at se muligheder og at finde løsninger
  • Er god til at samarbejde og har lyst til at være en del af et stærkt fællesskab

 

Sådan bliver du en succes i jobbet:

I en analyse fra Voxmeter har de danske privatkunder kåret Sparekassen Kronjylland til at have Danmarks bedste rådgivere, ligesom vi ifølge den seneste EPSI-måling har landets mest tilfredse privatkunder. Du er en succes i jobbet, når du og dine kolleger oplever, at du har fået Sparekassens værdier ind under huden og bidrager til den høje kundetilfredshed ved selvstændigt at rådgive og udfordre privatkunderne. Når dine kunder har stor tillid til dig og din faglighed. Og når du som en dygtig sparringspartner er med til at spille dine kolleger gode. Samtidig med at du er stolt af din afdeling og bidrager til dens synlighed og gode omdømme i Vorup.

Det har du alt sammen opnået efter det første år, hvor du gennem sparring, sammøder og egne kundemøder har oparbejdet en god fortrolighed og relation til dine kunder, ligesom vores kundeløfter, systemer og arbejdsgange er blevet en naturlig del af din hverdag. Til den tid har du også udvidet forretningsgrundlaget i din portefølje både gennem bestående og nye kunder.

 

Du bliver en del af et hold

I Vorup får du dygtige kolleger, du kan sparre med - udover de fagspecialister, der er tilknyttet vores afdeling. Vi er et ambitiøst hold, der går op i at have det sjovt sammen, mens vi skaber forretninger, gode kundeoplevelser og synlighed omkring vores tilstedeværelse. Vi samarbejder eksempelvis også med de øvrige afdelinger i Randers om forskellige aktiviteter og markedsføringstiltag – har du nye idéer, så del dem endelig, for vi udfordrer gerne ”plejer”.

Vi praktiserer stor åbenhed med blandt andet hyppig faglig sparring og et godt samarbejde. Vi har kort fra tanke til handling, og du får rig mulighed for at påvirke afdelingens videre retning og succes, da alle bidrager til vores fælles succes.

 

Du udvikler dig

Der venter dig et job med ansvar og indflydelse, og du udfordrer derfor løbende dig selv både fagligt og personligt. Du får lejlighed til at udvikle dine kompetencer og videre karrierevej, og vi understøtter gerne din udvikling med relevante kurser eller efteruddannelse.

 

Det gør også jobbet attraktivt

Du får en hverdag med fleksible rammer, da vi ved, at der også er andet end arbejdet, der fylder i dit liv. Derudover får du stor indflydelse på jobbets indhold og kan eksempelvis selv være med til at påvirke kompleksiteten i din portefølje, og om der skal skrues op eller ned for den opsøgende rolle. På den måde får vi sammen skabt det job, du lykkes bedst i.

Samtidig bliver du en det af landets 10 største pengeinstitutter, hvor der venter dig cirka 800 kolleger. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater, høj kundetilfredshed og spændende karrieremuligheder.

 

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.